Przetargi.pl
"Modernizacja systemu zbierania danych CAS/DAS – Część 3 - zapewnienie wymaganej infrastruktury technicznej”

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 369 2542, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 369 2542, , fax. -
    REGON: 86159300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja systemu zbierania danych CAS/DAS – Część 3 - zapewnienie wymaganej infrastruktury technicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zamówienia jest zapewnienie niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, który pozwoli na scentralizowane, wydajne, bezpieczne i niezakłócone funkcjonowanie oprogramowania zbierającego dane ze stacji pomiarowych sieci pomiarów monitoringu jakości powietrza w Polsce. Zamówienie składać się będzie z dostarczenia do siedziby GIOŚ, ul. Wawelska 52/54 w Warszawie wyspecyfikowanego sprzętu teleinformatycznego (urządzeń), na którym po późniejszej instalacji i konfiguracji zostanie zainstalowane oprogramowanie pozwalające na zbieranie danych ze stacji pomiarowych sieci pomiarów monitoringu jakości powietrza w Polsce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach