Przetargi.pl
Modernizacja systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach szczebla w KMP/KPP województwa lubuskiego na potrzeby OST 112

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach szczebla w KMP/KPP województwa lubuskiego na potrzeby OST 112
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach szczebla w KMP/KPP województwa lubuskiego na potrzeby OST 112. 2. Kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne; 32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny; 31153000-3 - Prostowniki; 31155000-7 - Falowniki; 31731100-0 - Moduły; 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: - KMP Gorzów Wlkp., ul. Kard. Wyszyńskiego 122, - KPP Krosno Odrz., ul. Świerczewskiego 17, - KPP Słubice, ul. Kazimierza Wielkiego 1, - KPP Strzelce Kraj., ul. Brzozowa 1, - KPP Sulęcin, ul. Szpitalna 4, - KPP Świebodzin, ul. Zielona 2, - KPP Wschowa, ul. Kazimierza Wielkiego 12, - KPP Żagań, ul. Nowogródzka 1, - KPP Żary, ul. Legionistów 3. 4. Modernizacja ma polegać na: a) Zwiększeniu mocy wyjściowej siłowni napięcia gwarantowanego AC, b) Przeglądzie siłowni prądu stałego, c) Wykonaniu niezbędnych połączeń elektrycznych pomiędzy elementami systemu, d) Przetestowaniu zmodernizowanych siłowni zasilania gwarantowanego, e) Wykonaniu niezbędnych pomiarów elektrycznych, badań i sprawdzeń, f) Dostarczeniu niezbędnych dokumentów odbiorowych. 5. Wykonawca przed dostawą podzespołów sporządzi i przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji, w czasie do 7 dni roboczych od podpisania umowy, dokumentację techniczną wdrożeniową (jeden egzemplarz w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD). 6. Dokumentacja techniczna wdrożeniowa ma zawierać: a) harmonogram dostaw, prac instalacyjnych i uruchomieniowych, b) szczegółowe zestawienie urządzeń podlegających dostawie, instalacji i uruchomieniu wraz z cenami, c) specyfikację techniczną dostarczanych urządzeń, wymagane deklaracje zgodności i certyfikaty dostarczanych urządzeń, d) opis siłowni po rozbudowie, schemat blokowy siłowni po rozbudowie. 7. Wykonawca dostarczy siłownie spełniające normy: PN-T-83102, PN-T-83103, PN-T-83104. 8. Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach modernizacji urządzenia i materiały były: a) fabrycznie nowe, kompletne, w pełni sprawne, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz nieobciążone prawami osób trzecich, a po zainstalowaniu gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego, b) zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 12 do SIWZ. 9. Wykonawca uporządkuje miejsce prowadzenia prac z pozostałości po instalacji (kartony, resztki przewodów, konstrukcji, itp.) oraz wykona uzupełnienia w powłokach malarskich, podłogi, zakryć kanałów technicznych w pomieszczeniach posadowienia urządzeń i baterii. 10. W przypadku powstania w trakcie realizacji przedmiotu umowy odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 11. Wykonawca po wykonaniu instalacji sporządzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, po dwa egzemplarze (w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośnikach CD lub DVD). Dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej następujące elementy: aktualizację elementów dokumentacji techniczno wdrożeniowej zmienionych w trakcie realizacji, wykaz dostarczonych urządzeń z opisem ukompletowania, dokumentacje techniczne dostarczanych urządzeń (prostowniki, inwertory), dokumentację fotograficzną urządzeń z widocznymi numerami fabrycznymi, protokoły uruchomienia podzespołów siłowni telekomunikacyjnych, protokoły pomiarów instalacji linii odbiorów OST112, inne dokumenty dostarczane standardowo przez producenta. Dokumentacja musi być sporządzona w języku polskim. 12. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego przekaże oprogramowanie serwisowe do obsługi siłowni na nośniku CD/DVD, z niewygasającą licencją na nieograniczoną ilość stanowisk. 13. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego przeprowadzi szkolenie z obsługi siłowni dla 15 osób w siedzibie Zamawiającego. 14. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku. 15. W okresie gwarancyjnym Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu konsultacji z zakresu funkcji użytkowych siłowni oraz ich współdziałania z eksploatowaną siecią zasilania, w dni robocze w godzinach 07.30- 15.30. 16. Serwis świadczony będzie przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzeń. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 12 do SIWZ. 18. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie zmodernizowane siłownie telekomunikacyjne, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 19. Termin płatności: przelewem, płatność jednorazowa na podstawie faktury VAT/rachunku, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego. Podstawę do wystawienia faktury VAT/rachunku za wykonany przedmiot zamówienia stanowi oryginał podpisanego bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 20. Zgodnie z art. 30 ustawy P.z.p., w pozycjach, gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wskazanych, tzn. nie gorsze od proponowanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 21. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. Chęć przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca musi zgłosić pisemnie faksem na nr 95 738 16 35 (Wydział Łączności i Informatyki KWP w Gorzowie Wlkp.), nie później niż 1 dzień roboczy przed planowaną wizją lokalną. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty nie jest obowiązkowe, wybrany Wykonawca będzie mógł przeprowadzić wizję lokalną po zawarciu umowy po uzgodnieniu szczegółów wizji z przedstawicielami Zamawiającego. 22. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 23. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 24. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wszystkie zmodernizowane siłownie telekomunikacyjne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach