Przetargi.pl
Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosin oraz Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 ujęcia wodociągowego w Dmosinie

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95061 Dmosin, Dmosin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 747 485 , fax. 468 746 294
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9
    95061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 468 747 485, fax. 468 746 294
    REGON: 75014821300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosin oraz Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 ujęcia wodociągowego w Dmosinie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosin oraz Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 ujęcia wodociągowego w Dmosinie ” 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy Stacji Uzdatniania Wody z częścią technologiczną stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i wentylacji oraz likwidację nieczynnych otworów studni nr 1 i nr 2 tj.:  Budowa obudowy studni głębinowej nr 3 z montażem rur studziennych ze stali nierdzewnej, pompy głębinowej, oraz uzbrojenia studni w armaturę, a także montaż sondy hydrostatycznej monitorującej poziom zwierciadła wody w studni,  Rozebranie istniejącego budynku stacji uzdatniania wody,  budowa nowego budynku stacji uzdatniania wody w technologii szkieletowej o kubaturze 619,00 m3,  Montaż urządzeń technologicznych,  Montaż szafy sterowania technologią stacji uzdatniania wody ze zdalnym monitoringiem,  Budowę dróg, placów na terenie stacji,  Przebudowę ogrodzenia stacji wraz z bramą wjazdową,  Montaż agregatu prądotwórczego z systemem SZR,  Wykonanie instalacji elektrycznej,  Likwidacje otworów studziennych nr 1 i nr 2 z opracowaniem dokumentacji geologicznej. Zakres prac obejmuje likwidację nieczynnych otworów studni nr 1 o głębokości 56,5 m. i otworu studni nr 2 o głębokości 68,0 m. na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych wodociągu wiejskiego w miejscowości Dmosin zgodnie z zakresem robót, przewidzianych projektem robót geologicznych zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 06.12.2016r r. znak: RŚV-7430.94.2016.MP, z przedstawieniem wyników prac geologicznych w stosownej dokumentacji geologicznej wraz z nadzorem geologicznym. 3. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Dmosin, nr ewidencyjny działki 303, gmina Dmosin, powiat: brzeziński, woj. łódzkie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty są w dokumentacji projektowej, oraz dokumentacji geologicznej, Specyfikacjach technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót (przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze) stanowiącej Załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, których zakres został określony w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi – Dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów „równoważnych”, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 8. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp : 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1.1) Dla części I przedmiotu zamówienia: „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosinie”: - robotnicy ogólnobudowlani (zakres prac : zbrojenie , malowanie, tynkowanie, prace murarskie, prace montażowe, prace rozbiórkowe), - elektryk (uprawnienia SEP , instalacje elektryczne , teletechniczne i automatyka) - instalator wod-kan (instalacje i sieci wodociągowe i kanalizacyjne), - operatorzy maszyn (koparki, zagęszczarki). 1.2) Dla części II przedmiotu zamówienia - „Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 zlokalizowanych na ujęciu wodociągowym w Dmosinie ”: - osoby obsługujące maszyny i urządzenia przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, - osoby wykonujące prace ogólno – budowlane. 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi wskazane w punkcie 1) ppkt 1.1) dla części I przedmiotu zamówienia i w punkcie 1) ppkt 1.2) dla części II przedmiotu zamówienia będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666). 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części, na jaką może wykonawca złożyć ofertę. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosinie” Opis przedmiotu zamówienia dla części I Przedmiot zamówienia części I obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy Stacji Uzdatniania Wody z częścią technologiczną stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i wentylacji, tj.:  Budowa obudowy studni głębinowej nr 3 z montażem rur studziennych ze stali nierdzewnej, pompy głębinowej, oraz uzbrojenia studni w armaturę a także montaż sondy hydrostatycznej monitorującej poziom zwierciadła wody w studni,  Rozebranie istniejącego budynku stacji uzdatniania wody,  budowa nowego budynku stacji uzdatniania wody w technologii szkieletowej o kubaturze 619,00 m3,  Montaż urządzeń technologicznych,  Montaż szafy sterowania technologią stacji uzdatniania wody ze zdalnym monitoringiem,  Budowę dróg, placów na terenie stacji,  Przebudowę ogrodzenia stacji wraz z bramą wjazdową,  Montaż agregatu prądotwórczego z systemem SZR,  Wykonanie instalacji elektrycznej. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Dmosin, nr ewidencyjny działki 303, gmina Dmosin, powiat: brzeziński, woj. łódzkie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakres robót określony jest w Załączniku nr 8 do SIWZ zawierający dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Oznaczenie wg słownika CPV: 45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Część II „Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 zlokalizowanych na ujęciu wodociągowym w Dmosinie ” Przedmiot zamówienia w części II obejmuje wykonanie prac związanych z likwidacją nieczynnych otworów studni nr 1 o głębokości 56,5 m. i otworu studni nr 2 o głębokości 68,0 m. na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych wodociągu wiejskiego w miejscowości Dmosin zgodnie z zakresem robót, przewidzianych projektem robót geologicznych zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 06.12.2016r r. znak: RŚV-7430.94.2016.MP, z przedstawieniem wyników prac geologicznych w stosownej dokumentacji geologicznej wraz z nadzorem geologicznym. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Dmosin, nr ewidencyjny działki 303, gmina Dmosin, powiat: brzeziński, woj. łódzkie 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie robót geologicznych zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 05.08.2015 r. znak: RŚV-7430.21.2015.MP, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiarze robót- przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres minimum 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Oznaczenie wg słownika CPV: 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni. 71351910-5 Usługi geologiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2. ustawy Pzp. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Dla części: Część I - przedmiotu zamówienia: „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosinie” W wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ). Część II - przedmiotu zamówienia - „Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 zlokalizowanych na ujęciu wodociągowym w Dmosinie ” W wysokości 700,00 (słownie : siedemset złotych 00/100 ) 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części – wadium należy wnieść odpowiednio na każdą część. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; przelewem na konto Zamawiającego Gminy Dmosin: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem - wadium na zamówienie pod nazwą: „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II – dla części I - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosinie” dla części II – „Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 zlokalizowanych na ujęciu wodociągowym w Dmosinie” konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący: Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT – GBWCPLPP z dopiskiem -wadium na zamówienie pod nazwą: „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę gminy Dmosin – etap II – dla części I - Przebudowa i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dmosinie” dla części II – „Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 1 i nr 2 zlokalizowanych na ujęciu wodociągowym w Dmosinie” (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego tj. przed wyznaczoną datą i godziną składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i poz. 2260). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 4 pkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w ust. 4 pkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie. 13.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 14. Wadium wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia się za wniesione prawidłowo. 15. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach