Przetargi.pl
Modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a. Zakres zadania obejmuje między innymi: - wymianę istniejącej centrali SAP, - wymiana istniejących izotopowych czujek dymu na czujki optyczne, montaż dodatkowych czujek optycznych, - wymianę ręcznych ostrzegaczy pożarowych (ROP), sygnalizatorów akustycznych, - wykonanie dodatkowych (uzupełniających) odcinków instalacji linii dozorowych, - wykonanie zasilania centrali SAP sprzed wyłącznika głównego, - demontaż i utylizacja czujek jonizacyjnych musi być realizowana przed osobę lub podmiot posiadający zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na przechowywanie i obrót źródłami promieniowania jonizującego - potwierdzone stosownym dokumentem. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania w okresie udzielonej gwarancji, bezpłatnych konserwacji i przeglądów oraz wszelkich napraw uszkodzeń zmodernizowanego systemu SAP (SWiSP). Warunki gwarancji zostały określone w §17 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Sposób wykonania robót: 1) Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót, którym towarzyszy nadmierny hałas w poniedziałki w godzinach od 18.00 do godz. 6.00 dnia następnego, oraz od wtorku do piątku w godzinach od 15.00 do godz. 6.00 dnia następnego. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń. 2) Prace realizowane będą na czynnym obiekcie, prace nie mogą powodować utrudnień w bieżącej obsłudze klientów. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia. Prace muszą być realizowane pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane. Kierownik robót złoży odpowiednie oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót. Roboty budowlane będą mogły być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 3. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (dalej: Dokumentacja), stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy (branża teletechniczna) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Formularz ofertowy Wykonawcy wraz ze stanowiącym jej integralną część kosztorysem ofertowym, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 3.690,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5B do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (forma zgodna z zapisami Rozdziału VII ust. 3 pkt 2 SIWZ). 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy), b) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach