Przetargi.pl
Modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP w Zamku Królewskim w Warszawie

Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-277 Warszawa, Plac Zamkowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 35 55 432 , fax. 22 35 55 219
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej
    Plac Zamkowy 4
    00-277 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 35 55 432, fax. 22 35 55 219
    REGON: 86058500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP w Zamku Królewskim w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP w Zamku Królewskim w Warszawie. Modernizacja systemu obejmie wymianę czujek (tylko w obiekcie Zamku) z czasowym zachowaniem istniejących central Algorex. Konfiguracja systemu wizualizacji MM8000 zostanie zaktualizowana (do najnowszej wersji pod systemem Win 10) - rozbudowana o pokazywanie wszystkich czujek po wymianie. System wykrywania i sygnalizacji pożaru w Pałacu pod Blachą, budynkach Podzamcza i Arkadach) pozostanie bez zmian. Prace modernizacyjne będą polegały na: a) Wymianie w centralach CS1140 modułów linii dozorowych typu E3M080 obsługujących czujki jonizacyjne szeregu MS9 na moduły E3M141 obsługujące czujki najnowszej generacji Sinteso, tego samego typu co centrali na Podzamczu, b) Wymianie wszystkich czujek szeregu MS9 na nowego typu SINTESO na pętlach dozorowych FDnet Sinteso (tego samego typu co na Podzamczu). Wymiana będzie realizowana etapowo pętla po pętli. W trakcie zamiany elementów wymagane jest sprawdzenie stanu okablowania oraz naprawa. Linie dozorowe zostaną zamienione na pętle, c) Utylizacji zdemontowanych 805 sztuk czujek F910 zawierających materiał promieniotwórczy – ameryk, d) Rozbudowaniu Systemu Alarmowania Pożarowego o moduły wejścia/wyjścia sterujące systemem KD na przejściach ewakuacyjnych - sterowania pożarowego 52 drzwi objętych kontrolą dostępu, e) Montażu dodatkowych sygnalizatorów akustycznych, f) Oprogramowaniu i uruchomieniu zmian konfiguracji central CS1140, g) Modernizacji serwera systemu wizualizacji i zarządzania MM8000 zarówno komputera z systemem operacyjnym Windows 10 jak i oprogramowania do wersji 4.81, h) Oprogramowaniu i uruchomieniu nowej rozbudowanej struktury systemu wizualizacji i zarządzania MM8000 (teksty, grafiki), i) Modernizacja na nowym komputerze z systemem operacyjnym Windows 10 do najnowszej wersji oprogramowanie systemu kontroli dostępu SiPass.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na instalowanie, konserwację, magazynowanie, transport i demontaż izotopowych czujek dymu, wydanego przez Państwowy Inspektorat Bezpieczeństwa Jądrowego i Ochrony Radiologicznej na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1792)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. (wzór zobowiązania jest zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach