Przetargi.pl
Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu

Jednostka Wojskowa Nr 3411 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6662250 , fax. 048 6662394
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 3411
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6662250, fax. 048 6662394
    REGON: 67067944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3411.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii przesyłowych (magistral) w instalację odgromową (przeciwprzeciążeniową) zabezpieczającą przed działaniem wyładowań atmosferycznych powodujących uszkodzenie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu opartych na centrali GALAXY 512 w: JW. 3411 Grójec w m. Grójec woj. mazowieckie; JW. 3411 w m. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298520006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Na potwierdzenie w/w warunków wykonawcy zobowiązani są: 1. Wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 2. Wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: a) posiadają poświadczenia bezpieczeństwa Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, a także pracownicy przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia, o klauzuli minimum POUFNE, b) zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 3. Posiadać Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (art.18 ust. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych). 4. Posiadać kancelarię tajną (art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych). 5. Zatwierdzić projekt umowy. 6. Wypełnić formularz ofertowy (Załącznik nr 1). 7. Wypełnić formularz cenowy (Załącznik nr 2). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do ofert wszystkie wypełnione druki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1); 7. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Załącznik nr 2). 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarciu umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 500 tys. PLN). 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Oryginały lub kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum, POUFNE; 4. Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Oryginał lub kserokopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia. 6. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa. 7. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 7 do SIWZ); W/w dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3411.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach