Przetargi.pl
modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku – etap II

Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Leśna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 519 21 64 , fax. 089 519 38 45
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny
    ul. Leśna 23
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 519 21 64, fax. 089 519 38 45
    REGON: 51098987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach etapu II systemu sygnalizacji pożarowej obejmującego montaż urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych służących do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze w następujących obiektach zlokalizowanych na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku: 1) Młyn wodny ze wsi Kaborno – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze brązowym, 2) Dom kamienny ze wsi Łutynowo – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 3) Kościół i dzwonnica ze wsi Rychnowo – przewiduje się w kościele czujki w kolorze białym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, natomiast w dzwonnicy czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze brązowym, 4) Zajazd ze wsi Małszewo – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 5) Stacja transformatorowa ze wsi Pawłowo – przewiduje się czujki w kolorze białym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 6) Chałupa ze wsi Bartężek – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 7) Chałupa ze wsi Burdajny – przewiduje się czujki w kolorze białym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 8) Chałupa ze wsi Gązwa – przewiduje się czujki w kolorze białym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 9) Chałupa ze wsi Chojnik – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 10) Spichlerz ze Skandawy (w tym obiekcie przewidziana jest centralka FAS3) – przewiduje się czujki w kolorze białym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym, 11) Chałupa nr 1 ze wsi Kaborno (w tym obiekcie przewidziana jest centralka FAS4) – przewiduje się czujki w kolorze brązowym oraz listwy osłaniające na ścianach w kolorze białym. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Przedmiar robót załączony do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Dopuszczalna różnica w parametrach technicznych urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wynosi +/- 10% pod warunkiem, że zmiana parametrów umożliwi zachowanie zaplanowanej funkcjonalności dla tych urządzeń. 5. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 6. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 7. Wykonany w ramach przedmiotu zamówienia system sygnalizacji pożarowej musi być kompatybilny z działającym systemem sygnalizacji pożarowej AWEX wykonanym w ramach etapu I modernizacji systemu przeciwpożarowego na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.): 1) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; testowanie ciągłości obwodu, 2) osoby wykonujące czynności programisty aplikacji obejmujące: obsługę techniczną kodu programu wskazanego w instrukcjach i specyfikacjach zgodnie z jakością uznanych standardów; zmienianie, naprawianie lub ulepszanie istniejących programów w celu zwiększenia ich wydajności operacyjnej lub dostosowania ich do nowych wymogów; przeprowadzanie prób programów i aplikacji oprogramowania w celu potwierdzenia, że będą one źródłem wymaganych informacji; kompilowanie i sporządzanie dokumentacji związanej z tworzeniem programów; identyfikowanie problemów, procesów i rozwiązań technicznych oraz informowanie o nich, 3) osoby wykonujące czynności operatora urządzeń teleinformatycznych obejmujące: obsługę i kontrolę zewnętrznych i pokrewnych urządzeń komputerowych; korzystanie z terminala komputerowego oraz uruchamianie urządzeń kontrolnych w komputerach i urządzeniach zewnętrznych w celu integrowania i eksploatacji sprzętu; monitorowanie systemów ostrzegających o wystąpieniu awarii sprzętu lub błędów w działaniu; odpowiadanie na wiadomości informujące o wystąpieniu błędów w programie przez wyszukiwanie i rozwiązywanie problemów; zapoznawanie się z instrukcjami konfiguracji zadań w celu doboru odpowiedniego sprzętu, kolejności zastosowania przedmiotowych urządzeń, rodzaju materiałów, które należy załadować, np. płyt, papieru oraz ustawieniami w zakresie kontroli; odzyskiwanie, wyszukiwanie, oddzielanie i sortowanie w zależności od potrzeby, wyników pracy programu oraz przesyłanie danych do określonych użytkowników, 4) osoby wykonujące czynności montera i serwisanta urządzeń elektronicznych obejmujące: dobieranie elementów i montowanie komputerów, urządzeń do nagrywania i odtwarzania dźwięku i obrazu, urządzeń przemysłowych, systemów sygnalizacyjnych i innych urządzeń elektronicznych; badanie i testowanie urządzeń elektronicznych w celu identyfikacji usterek; dostosowanie, naprawę i wymianę zużytych lub wadliwych części i okablowania przy użyciu narzędzi ręcznych, elektrycznych lub lutownic oraz konserwację urządzeń; regulację i testowanie urządzeń po naprawie, 5) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, w tym prac murarskich, prac tynkarskich, licowanie ścian i sufitów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach