Przetargi.pl
Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.

Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Teatralna 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6419700, 055 6113100 , fax. 055 2345652
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
    ul. Teatralna 11 11
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6419700, 055 6113100, fax. 055 2345652
    REGON: 17091841800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu pn. MODERNIZACJA INSTALACJI SYSTEMU PRZECIW POŻAROWEGO Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym , specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ Zakres robót obejmuje; - demontaż starego systemu zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, - utylizację czujek jonizacyjnych zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych; - zakup i dostawę urządzeń wymienionych w w/w dokumentacji projektowej( lub urządzeń o równoważnych funkcjach i parametrach) - ułożenie zgodnie z wytycznymi projektu budowlano - wykonawczego, nowej instalacji p/poż. ; - skonfigurowanie systemu i zaprogramowanie centrali zgodnie z wytycznymi projektu oraz DTR i uzgodnieniami z Zamawiającym; - przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za obsługę system centrali z ramienia Zamawiającego (Kierownik ds. administracyjno - technicznych, Specjalista ds. p/poż., obsługa techniczna portierni), - uaktywnienie podłączenia systemu monitoringu z lokalną jednostką Straży Pożarnej. - wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysonują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy. 1.5 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. spełniają minimalne warunki podmiotowe określone w niniejszej specyfikacji tj: 2.1 Wykonawca winien być osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej a zdolną do czynności prawnych np. spółka jawna lub konsorcjum takich podmiotów, zdolnych do wykonania robót określonych w SIWZ; 2.2 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlano - instalacyjne podobne do przedmiotu zamówienia i co najmniej jedno zadanie o wartości niemniej niż - 40.000 zł( netto). 2.3 Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.4 udzielą gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia przez okres minimum 24 miesięcy (gwarancja producenta) oraz 12 miesięcznej rękojmi - (bezpłatne przeglądy gwarancyjne) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1-4 ustawy - należy wypełnić załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.3 Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót na potwierdzenie warunku określonego w pkt. VII ppkt. 2.2. specyfikacji (robot budowlano - instalacyjnych podobnych do przedmiotu zamówienia) - w tym minimum jedno zadanie o wartości niemniej niż 40 000 zł.(netto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i załączyć pisma potwierdzające wykonanie prac np. referencje Przez (podobne) rozumie się roboty budowlano - instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartościom pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.1.4 Polisa ubezpieczeniowa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.5 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji wykonania i odbioru robót . 1.1.6 Parafowany wzór umowy. 1.1.7 Załączony do Specyfikacji wypełniony formularz Oferty 1.2 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.2.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo - notarialne, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 1.2.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 2.Wykonawcy występujący wspólnie W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Wykonawcy zagraniczni Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.elblag.pl - zakładka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach