Przetargi.pl
MODERNIZACJA SYSTEMU PPOŻ. W BUDYNKU NR 1 W ODDZIALE ZUS W LEGNICY PRZY UL. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO 26

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Władysława Grabskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 876 42 43 , fax. 76 876 46 20
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    Władysława Grabskiego 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 876 42 43, fax. 76 876 46 20
    REGON: 17756004500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SYSTEMU PPOŻ. W BUDYNKU NR 1 W ODDZIALE ZUS W LEGNICY PRZY UL. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu ppoż. Zakres prac obejmuje:  1. częściową wymianę istniejącego okablowania,  2. wymianę istniejących urządzeń i elementów na nowe oraz ich rozbudowę (optyczne czujki dymu, wielosensorowe czujki dymu i ciepła, czujki temperatury, ręczne ostrzegacza pożaru, sygnalizatory akustyczne oraz moduły kontrolująco-sterujące). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych tj.:  - projekt budowlany i wykonawczy,  - przedmiar robót,  - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego część II SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące jego przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Zobowiązanie - wg wzoru załącznika nr 1 - jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5.Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach