Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Ułęż

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 866 70 28 , fax. 818 667 028
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 81 866 70 28, fax. 818 667 028
    REGON: 43101982700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaulez.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Ułęż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa nowego oświetlenia ulicznego w miejscowościach Sobieszyn, Ułęż 1, Ułęż 2, Podlodówka. Oprawy LED będą zamontowane na stalowych słupach ocynkowanych okrągłych, stożkowych o wysokości 8 m z wysięgnikiem 1,5 m wyprofilowanym łukowo 1,5m x 1,5 m i kącie rozwartym 1050 2. Wymiana starych lamp oświetlenia ulicznego oraz wysięgników i szaf oświetleniowych znajdujących się na słupach nn w miejscowościach: Ułęż 40 szt. Żabianka 23 szt. Białki Górne 25 szt. Białki Dolne 22 szt. Kolonia Białki 10 szt. Osmolice 5 szt. Korzeniów 49 szt. Wąwolnica 7 szt. Wólka Sobieszyńska 5 szt. Podlodówka 7 szt. Zosin I 14 szt. Zosin II 22 szt. W ramach wymiany należy zdemontować stare lampy oświetleniowe w ilości 229 szt. wraz z wysięgnikami w ilości 183 szt. 3. Demontaż i wymiana szafek oświetlenia ulicznego w miejscowościach Drążgów 3 szt. i w Sobieszynie 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 97 8724 0005 2011 1100 3911 0003 Bank Spółdzielczy w Rykach Filia Ułęż 5. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert (tj. przed wyznaczoną w danym dniu godziną składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach