Przetargi.pl
„Modernizacja systemu ogrzewania w budynku LKS Gwiazda w Chudowie”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja systemu ogrzewania w budynku LKS Gwiazda w Chudowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompleksowych robót instalacyjno – budowlanych związanych z podłączeniem do sieci gazowej, wymianą źródła ciepła i uruchomieniem ogrzewania, które mają na celu poprawę efektywności energetycznej oraz obniżenie kosztów ogrzewania w budynku LKS Gwiazda w Chudowie, 44-177 Chudów, ul. Zabrska 18, Dz. 1970/294, KM 18 o. Chudów, KW GL1G/00039836/8. Szczegółowy zakres zadania został określony w niniejszej SIWZ, w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w załączniku nr 4 do SIWZ – tj. Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU). 2. Zadanie obejmuje: 2.1. WSTĘPNE PRACE PROJEKTOWE: Opracowanie inwentaryzacji budowlanej oraz istniejących instalacji w wymaganym zakresie. 2.2. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 2.2.1 PROJEKT BUDOWLANY WRAZ ZE WSZYSTKIMI NIEZBĘDNYMI OPRACOWANIAMI, UZGODNIENIAMI, OPINIAMI, BADANIAMI itp.: a) Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych i wywiadów branżowych służących wykonaniu przedmiotowej dokumentacji projektowej. b) Opracowanie rozwiązań projektowych usunięcia kolizji istniejącej infrastruktury jeżeli będą wymagane wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami. c) Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi dla opracowań składających się na przedmiot zamówienia przez odpowiednie instytucje państwowe i samorządowe lub inne jednostki, w tym uzgodnienia z użytkownikami obiektu jeżeli będą wymagane. d) Sporządzenie niewskazanych z nazwy opracowań niezbędnych z punktu widzenia kompletności zamówienia lub jej części składowej pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej, czy opinii i sprawdzeń innych jednostek uzgadniających jeżeli będą wymagane. e) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego umożliwiającego złożenie go do właściwych organów administracji budowlanej, uzyskanie wszystkich wymaganych opracowań, uzgodnień, opinii, pozwoleń, badań, pomiarów oraz ekspertyz niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę oraz dokonania zgłoszenia budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę jeżeli będą wymagane . f) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku wraz z załącznikami o zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę oraz przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia budowy/robót budowlanych bez wymaganego pozwolenia na budowę jeżeli będą wymagane. g) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę (wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym) oraz uzyskanie zgłoszenia budowy/robót budowlanych bez wymaganego pozwolenia na budowę jeżeli będą wymagane. Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania techniczne i zastosowane materiały, urządzenia oraz systemy. 2.2.2 PROJEKTY WYKONAWCZE, STWiOR,: a) Opracowanie projektu wykonawczego. b) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowej dokumentacji projektowej.c) Przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.3. Wykonanie robót instalacyjno - budowlanych w oparciu o opracowany projekt, które obejmują m.in.: 2.3.1. Demontaż istniejącego kotła elektrycznego wraz z instalacjami w wymaganym zakresie. Zamawiający nie przewiduje wymiany istniejącej instalacji centralnego ogrzewania poza zakresem koniecznym w ramach wymiany i podłączenia kotła gazowego; 2.3.2. Wykonanie instalacji gazowej od przyłącza gazowego zlokalizowanego w linii ogrodzenia przy ul. Zabrskiej do budynku w ilości około 120 mb poza istniejącą drogą wjazdową wykonaną z grysu kamiennego (która obecnie jest objęta gwarancją), wraz z odtworzeniem nawierzchni w linii realizowanego wykopu. Zaleca się prowadzenie przyłącza gazowego w skrajni starego boiska piłkarskiego, należy jednak zwrócić uwagę na istniejące uzbrojenie terenu w szczególności sieci energetyczne zasilające oświetlenie boiska oraz złącze imprez plenerowych i zasilanie systemu nawadniania; 2.3.3. Montaż kotła gazowego wraz z przyłączeniem do sieci gazowej, instalacji elektrycznej, istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z jej przebudową w wymaganym zakresie; 2.3.4. Wykonanie instalacji C.W.U. wraz z wymianą 2 zasobników elektrycznych C.W.U. w łaźniach o pojemności 300l każdy na zasobnik C.W.U z podłączeniem zasilania do kotła gazowego o odpowiedniej pojemności. 2.3.5. Wykonanie instalacji wentylacyjnych i dymowych; 2.3.6. Wykonanie koniecznych robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych; 2.3.7. Zagospodarowanie lub utylizację przez Wykonawcę ziemi, gruzu i innych odpadów pozostałych po robotach budowlanych na koszt własny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2.3.8. Odtworzenie nawierzchni dróg, chodników, terenów zieleni zniszczonych w czasie wykonywania robót do stanu nie gorszego niż pierwotny. Uszkodzenie bądź zanieczyszczenie drogi, na którą Gmina posiada gwarancję wykonawcy do dnia 23 sierpnia 2028 roku, skutkować będzie przeniesieniem odpowiedzialności gwarancyjnej na wykonawcę niniejszego zadania; 2.3.9. Przeprowadzenie prób szczelności instalacji gazowej i centralnego ogrzewania; 2.3.10. Przeprowadzenie odbioru kominiarskiego; 2.3.11. Zgłoszenie do odbioru instalacji do dystrybutora paliwa gazowego; 2.3.12. Uruchomienie instalacji; 2.3.13. Wykonawca przeprowadzi wszelkie wymagane próby i badania, przed uzyskaniem odbioru robót oraz sporządzi protokoły z tych prób podpisanych przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami; 2.3.14. Sporządzenia pełnej dokumentacji powykonawczej budowlanej; 2.3.15. Sporządzenia pełnej dokumentacji powykonawczej geodezyjnej jeśli wystąpi taka konieczność; 1. Dokumentacja projektowa swoim zakresem powinna obejmować co najmniej zakres rzeczowy wyszczególniony w załączniku nr 4 do SIWZ - Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU). 2. Szczegółowy zakres zadania został określony w załączniku nr 4 do SIWZ tj. PFU dla opracowania dokumentacji projektowej pn. „Modernizacja systemu ogrzewania w budynku LKS Gwiazda w Chudowie”, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z SIWZ i z jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Realizacja robót budowlanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej będzie się odbywała zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp. W związku z tym wymagane jest aby opracowywana niniejsza dokumentacja projektowa bezwzględnie spełniała wymogi ustawy Pzp. a także pozostałych aktualnie obowiązujących aktów prawnych oraz aktów prawnych wymienionych w rozdziale III pkt 6 SIWZ. 4. Zakres i forma dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich powinna odpowiadać wymaganiom obowiązujących aktów prawnych a w szczególności: a) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202, 1276), b) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 1945), c) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 poz. 1986), d) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2018. poz. 799), e) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. 2015 r. poz. 1422), f) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 1935), g) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 1129), h) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), i) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126). j) Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). 7. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV (nomenklatura):  45 000000-7 - Roboty budowlane,  71 320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,  45 000000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach,  45 310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,  45 231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów,  45 331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,  45 331110-0 - Prace dotyczące wykonania instalacji kotłów gazowych,  45 453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia dokumentacji projektowej w zakresie i terminie wyznaczonym przez Starostwo Powiatowe w Gliwicach w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji w związku ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia budowy/robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach jeżeli będą wymagane. 9. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje: a) stwierdzenie w toku realizacji robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej wymienionej w niniejszej SIWZ, a zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego oraz naniesienie ich powykonawczo do projektu budowlanego, z zastrzeżeniem konieczności uzgodnienia tych rozwiązań z Zamawiającym, c) udział w naradach i komisjach technicznych, uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 11. Wykonawca - w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 i ust. 2 wzoru umowy: 11.1. Przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych powstałych w wyniku wykonania niniejszego zamówienia, na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie używania, b) w zakresie wykorzystania w całości lub części utworu oraz dokonywania zmian utworu, c) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską reprograficzną zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, d) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy. 11.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na dokonywanie przez Zamawiającego lub na jego zlecenie zmian w dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, wynikających z konieczności spełnienia wymogów narzuconych prawem, decyzją administracyjną czy też normami technicznymi, zmian poprawiających bezpieczeństwo oraz zmian mających na celu usuwanie popełnionych przez Projektanta błędów. Wykonawca wyrazi również zgodę na wprowadzenie zmian stanowiących nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego. 11.3. Wykonawca przenosi na Zamawiającego wyłączne prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich. 12. Wykonawca oświadcza, że dokumentacja opracowana na podstawie niniejszego zamówienia nie będzie naruszać praw autorskich osób trzecich oraz, że w przypadku wystąpienia osób trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu naruszenia ich praw autorskich do dokumentacji lub jej części, w tym prawa własności, praw autorskich osobistych i majątkowych lub z tytułu naruszenia dóbr osobistych, Wykonawca przejmie odpowiedzialność wobec osób trzecich. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnie 3 letniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. 14. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 15. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający oświadcza, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 19. Zamawiający określi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób, b) uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 20. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 21. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Prawo zamówień publicznych. 22.Warunki finasowania przedmiotu umowy Zamawiający określa w sposób następujący: rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się za pomocą faktury końcowej wystawionej po zakończeniu robót oraz bezwadliwym odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, e.zobowiązania podmiot(ów)u, o którym mowa w rozdziale VI pkt 8 SIWZ, na którego zdolnościach Wykonawca polega w celu potwierdzenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia , w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. f. informację, potwierdzenie o stosowaniu przez Wykonawcę obowiązku określonego przepisami RODO w związku z pozyskiwaniem danych osobowych osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofercie. 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG (lub informacja o możliwości pobrania), pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). 4. Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 5 .Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 6.1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 7. Przed dniem podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest: 7.1. Dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów potwierdzającymi faktyczne zatrudnienie, 7.2. Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 7.3. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę, 7.4. Przedłożyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób biorących udział w wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach