Przetargi.pl
Modernizacja systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie

Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Oddział Energetyki Cieplnej ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6200170 , fax. 22 6200170 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Oddział Energetyki Cieplnej ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa
    ul. Wolnej Wszechnicy 5 5
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6200170, fax. 22 6200170 w. 36
    REGON: 01581306500306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest przebudowa (modernizacja) systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowo - demontażowe: a) demontaż wózków transportowych (szt.6) wraz z elementami zwrotnicowymi (szt.3); b) demontaż stalowych, dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych o wym. 1,6m x 2,1m (szt.2); c) demontaż żelbetowych wspornikowych schodów zewnętrznych, łączących poziom piętra kotłowni z poziomem terenu placu składowego; d) demontaż odżużlaczy wyrzutowych (szt.3) i odżużlacza zgrzebłowego (szt. 1); e) wykonanie otworów przelotowych o wymiarze 0,9m x 0,9m w ścianie zewnętrznej budynku kotłowni (szt.2); f) demontaż istniejącego ogrodzenia betonowego o wys.2,0 m, wykonanego z elementów prefabrykowanych o długości 40,0 m; 2) Roboty remontowo - naprawcze: a) dostawa i montaż nowych odżużlaczy wyrzutowych (szt. 2) przy kotłach nr 3 i nr 4 oraz montaż istniejących odżużlaczy wyrzutowych (szt.2) przy kotle nr 1 i nr 2, związany z obróceniem istniejących odżużlaczy o kąt 90o; b) zamurowanie otworu po demontowanych drzwiach zewnętrznych o wymiarach 1,6m x 2,1m; c) wykonanie wylewki betonowej gr.10cm na powierzchni 170,0m2; d) wykonanie ogrodzenia żelbetowego o wysokości 2,0 m w postaci monolitycznej ściany oporowej o długości 40,0 m; e) montaż stalowych, dwuskrzydłowych, ocieplanych drzwi zewnętrznych, o wym. 1,6m x 2,1m do hali żużla; f) wykonanie awaryjnych zsuwni z blachy stalowej, mocowanych do leja przesypu węgla i ukierunkowanych w stronę projektowanych taśmociągów; 3) Roboty budowlane: a) wykonanie monolitycznej, żelbetowej ściany oporowej (szt.2); b) wykonanie zabudowy taśmociągów żużla poza obrysem zewnętrznym budynku kotłowni (szt.2); c) wykonanie zewnętrznych, dwubiegowych schodów stalowych, łączących piętro kotłowni z placem składowania żużla; d) wykonanie płyty żelbetowej o gr.16 cm o wymiarach w rzucie 3,8m x 1,8m stanowiącej tymczasowy plac składu żużla (szt.2); e) wykonanie płyty żelbetowej gr.16 cm o wymiarach w rzucie 6,0m x 4,0m, stanowiącej posadzkę w miejscu zabudowy taśmociągów poza budynkiem (szt.2); f) wykonanie krawężników ochronnych wzdłuż zewnętrznej zabudowy taśmociągów; g) wbudowanie dwóch nadproży stalowych celem wykonania otworu przelotowego w ścianie zewnętrznej budynku kotłowni; h) montaż przenośników taśmowych dla transportu żużla (szt.2) o długości 15,5 m; i) wykonanie stalowych barier ochronnych o wysokości 1,1 m wzdłuż taśmociągów żużla; j) wykonanie instalacji c.o. dla ogrzewania taśmy przenośników żużla na zewnątrz budynku; k) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia transportujące żużel oraz instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy, zasady wykonania i odbioru prac objętych umową zostały określone w następujących dokumentach: 1) projekcie budowlano-wykonawczym wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami (z uwzględnieniem rozszerzenia zakresu związanego z dostawą i montażem dodatkowego odżużlacza wyrzutowego do kotła nr 4); 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1.1 do umowy; 3) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1.2 do umowy. 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności: 1) koszty demontażu i usunięcia odpadów, 2) koszty zakupu i dostawy urządzeń, materiałów oraz koszt użycia sprzętu do realizacji zamówienia, 3) koszty montażu nowych urządzeń i instalacji (w tym m.in. koszty dostawy i montażu dodatkowego odżużlacza do kotła nr 4 który nie jest objęty projektem o którym mowa w ust. 2 pkt 1) , 4) koszty związane z organizacją robót, wymogami BHP i ochrony środowiska oraz odbiorami, 5) koszty transportu związane z realizacją zamówienia. 4. Urządzenia techniczne powinny być modernizowane zgodnie z ich przeznaczeniem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich eksploatacji - zgodnie z przepisami ustawy o dozorze technicznym i przepisami odrębnymi, a zastosowane urządzenia i elementy układów powinny współpracować prawidłowo z istniejącymi kotłami grzewczymi. 5. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został we Wspólnym Słowniku Zamówień kod: 42164000-6 - układy pomocnicze do kotłów grzewczych, 45100000-7 - roboty budowlane, 45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych , 45251200-3 - elektrociepłownie. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w dniach 5, 6 lub 7 listopada 2012 r. 7. W przypadku, gdyby Wykonawca uznał, że Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca może zaoferować wskazany przedmiot zamówienia lub równoważny, zgodnie z art. 29 ust. 3 p.z.p. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1pkt 6 ustawy. 10. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421640006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank SA I Oddział w Warszawie, na konto nr: 65 1500 1777 1217 7008 9168 0000. Kopię potwierdzenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument musi być załączony do oferty w formie oryginału, który powinien być złożony w sposób umożliwiający odłączenie od oferty bez naruszania całości oferty. 5. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 p.z.p., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie podanym w ust. 7 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach