Przetargi.pl
Modernizacja systemu nagłośnienia frontowego sali widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli

Miejski Dom Kultury w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8420950 , fax. 0-15 8428599
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury w Stalowej Woli
    ul. 1 Sierpnia 9
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 8420950, fax. 0-15 8428599
    REGON: 83000511800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mdkstalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu nagłośnienia frontowego sali widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu nagłośnienia frontowego w sali widowiskowej Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli. System będzie składać się z czterech głównych elementów: pasywnego systemu liniowego - dwóch gron składających się z kolumn szerokopasmowych zamocowanych na stałe do ścian po lewej i prawej stronie okna sceny; pasywnego systemu niskotonowego składającego się z kolumn niskotonowych stojących na podłodze po lewej i prawej stronie sceny - wymagane jest wykonanie podestów poziomujących; pasywnego systemu dogłośnienia balkonu - składającego się z dwóch kolumn pełnopasmowych podwieszonych pod sufitem w odległości zapewniającej równomierne nagłośnienie całego balkonu; pasywnego systemu dogłośnienia sceny - składającego się z czterech kolumn, pozwalającego równomiernie nagłośnić proscenium oraz powierzchnię sceny za oknem scenicznym (tzw. sidefill) oraz systemu dogłośnienia instrumentów. Szczegółowa specyfikacja techniczna systemu znajduje się w Załączniku A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej „SIWZ”), będących integralną częścią SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń pochodzących spoza fabrycznej i oficjalnej produkcji. Zaoferowane sprzęty wraz ze wszystkimi elementami powinny być fabrycznie nowe, z rokiem produkcji nie starszym niż 2017. Z uwagi na spójność brzmienia oraz możliwość przyszłej rekonfiguracji systemu Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia głośnikowe (pasywne systemy: liniowy, niskotonowy, dogłośnienia balkonu, dogłośnienia sceny) pochodziły od tego samego producenta i były zasilane za pomocą dedykowanych wzmacniaczy jednego producenta, w celu maksymalnego wykorzystania ich możliwości, gwarantując zapas mocy na odpowiednim do warunków sali poziomie oraz zapewniły kontrolę systemu z jednej aplikacji komputerowej. 3. W związku z warunkami technicznymi, konstrukcyjnymi oraz estetycznymi sali widowiskowej (rysunki poglądowe w Załączniku B do SIWZ), które decydują o rodzaju montażu zestawów głośnikowych – montaż systemu liniowego na stałe do ściany, systemu niskotonowego na podestach poziomujących, systemu dogłośnienia balkonu – do sufitu, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (w tym celu należy skontaktować się z Głównym Specjalistą - Koordynatorem Pracy MDK pod nr tel.: 158420950). Wykonawca przeprowadza wizję lokalną na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje oprócz dostawy wszystkich elementów systemu nagłośnienia wraz z niezbędnym o oprzyrządowaniem i okablowaniem, jego montaż, strojenie i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wymiarze 8 godzin. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na system nagłośnienia na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 2 lata, licząc od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował czas reakcji serwisu w okresie trwania ww. gwarancji i rękojmi, jednak nie dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki, natomiast naprawa winna być dokonana w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, chyba że naprawa ta wymaga okresu dłuższego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Wykonawca w okresie trwania gwarancji i rękojmi będzie zobowiązany do dokonania bezpłatnego przeglądu technicznego systemu nagłośnienia w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż co 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń (uszczegółowienie warunków gwarancji zawarte jest we wzorze umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część). 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis oferowanego sprzętu na terenie Polski lub posiadał podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania. 7. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również odpowiednie zabezpieczenie i ubezpieczenie dostawy oraz transport do siedziby Zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości sprzętu zawarto w Załączniku A do niniejszej SIWZ – specyfikacja techniczna wraz ze szczegółowym formularzem cenowym. 9. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 10. Cały dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający właściwym normom jakościowym. 11. Dostawy objęte zamówieniem winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną