Przetargi.pl
Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Inea Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego 34A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8357901 , fax. 61 8334651
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
    ul. Chwiałkowskiego 34A 34A
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8357901, fax. 61 8334651
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Inea Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Inea Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, zezwoleniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlano -montażowych Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w dwóch etapach; Etap I obejmuje sporządzenie kompletnej dokumentacji, uzyskanie wszelkich, zezwoleń, opinii i uzgodnień, niezbędnych dla należytego wykonania umowy. Etap II obejmuje wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego na podstawie wykonanego projektu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały i urządzenia Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami, wymogami Zamawiającego opisanymi w Programie Funkcjonalno- użytkowym i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający będzie żądał dokumentów, potwierdzających spełnienie określonych przez Zamawiającego wymagań. Ze względu na strategiczny charakter obiektu z możliwością organizowania imprez masowych oraz konieczność zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa dla zdrowia i życia ludzkiego Zamawiający, w celu oceny oferowanych urządzeń i zgodności oferty z SIWZ, do oferty należy dołączyć karty katalogowe oraz deklaracje zgodności CE do wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 ( wzór Kosztorysu Ofertowego) Wszystkie oferowane i użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. W celu właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający zastrzega, że obiekt na czas wykonywanych robót nie może być w całości wyłączony z eksploatacji. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami, celem funkcjonowania części obiektu w sposób niezakłócający jego podstawowej działalności i ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu również wobec osób trzecich. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie:pięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania całości zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach