Przetargi.pl
Modernizacja systemu komputerowego IBM

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu komputerowego IBM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    modernizacja istniejącego systemu komputerowego IBM (2 x IBM p570 + 2 IBM H80 + 2 x IBM DS 4300 + IBM ULT3583-TL) tj: -Upgrade biblioteki IBM model ULT3583-TL do modelu TS3310 (lub równoważny) spełniającego n/w konfigurację: - budowa modułowa (redundantne zasilanie każdego modułu - dwa zasilacze) - 4 napędy taśmowe LTO Gen 4 FC 4 Gbit (możliwość rozbudowy do 18), umożliwiające zapis/odczyt taśm LTO Gen 3 i 4 oraz odczyt taśm LTO Gen 2, - 122 sloty na taśmy (możliwość rozbudowy do 396), - 6 slotów I/O (możliwość rozbudowy do 54). -Dostawa drugiej biblioteki taśmowej LTO Gen 4 FC 4 Gbit, identycznej z w/w biblioteką po dokonaniu upgrade-u. -Dostawa dwóch szaf rack 19 cali 42U (maksymalna szerokość szafy 650mm), dedykowanych do w/w bibliotek i wyposażonych we wszystkie niezbędne komponenty do ich instalacji (w tym, każda wyposażona w moduły zasilające z 16 gniazdami - PDU). -Dostawa łącznie 260 kaset z kodami kreskowymi LTO Gen 4 do w/w bibliotek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302330001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 11 250,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia); 2.1 dysponowanie min. 1 osobą przeszkoloną przez producenta sprzętu i oprogramowania Tivoli Storage Manager w zakresie jego konfiguracji, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Wypełniona i podpisana oferta; 4. Podpisany załącznik nr 1 do umowy; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach