Przetargi.pl
Modernizacja systemu grzewczego budynku Liceum Ogólnokształcącego w Pińczowie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. Zacisze 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3576001 , fax. 041 3576007
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Zacisze 5 5
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3576001, fax. 041 3576007
    REGON: 29101850800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu grzewczego budynku Liceum Ogólnokształcącego w Pińczowie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostepnych po zgłoszeniu na e-mail: inwestycje@pinczow.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł w formie określonej w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni spełniać warunki ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności związane z art. 22. Oferty wykonawców nie spełniających wymagań będą odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie dołączonych do oferty: - kserokopii uprawnień potwierdzonych za zgodność przez osobę upoważnioną (dokumentów rejestrowych określonych przez SIWZ) - kserokopii co najmniej trzech referencji z ostatnich 3 lat wykonanych robót budowlanych o podobnych zakresie potwierdzonych za zgodność przez osobę upoważnioną, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z SIWZ), - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.pl - BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach