Przetargi.pl
Modernizacja systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski.

Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Kosowska 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7812408 , fax. 025 7813078
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Kosowska 75 75
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 025 7812408, fax. 025 7813078
    REGON: 71001475100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://puik.sokolowpodl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przedsięwzięcia: Modernizacja systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski w zakresie: Zadanie 1 - Budowa wysokosprawnego układu skojarzonej produkcji ciepła i energii elektrycznej w oparciu o spalanie gazu ziemnego Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku kotłowni Zadanie 3 - Zwiększenie efektywności energetycznej dwóch kotłów WR-5 i obiegów grzewczych oraz wymiana instalacji odpylania dla jednego kotła WR-5 na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej, pozwolenia na budowę, zgłoszenia remontu kotłów i instalacji oraz załączników do SIWZ. 2. Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Istniejąca ciepłownia miejska zlokalizowana przy ul. Piłsudskiego 8 - na działce ewidencyjnej o numerze 4015 - jest kotłownią wodną wysokoparametrową o łącznej mocy 17,4 MW. W kotłowni zamontowane są trzy kotły z rusztami mechanicznymi WR-5 o mocy 5,8 MW każdy. 3. Zakres rzeczowy projektu. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski w następującym zakresie: - Zadanie 1 - Budowa wysokosprawnego układu skojarzonej produkcji ciepła i energii elektrycznej w oparciu o spalanie gazu ziemnego - Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku kotłowni - Zadanie 3 - Zwiększenie efektywności energetycznej dwóch kotłów WR-5 i obiegów grzewczych oraz wymiana instalacji odpylania dla jednego kotła WR-5 4. Zakres prac obejmuje: Zadanie 1 - wykonanie pełnobranżowego projektu wykonawczego (realizacyjny) - w tym projekt AKPiA - budowa żelbetowego budynku agregatów kogeneracyjnych - montaż dwóch agregatów kogeneracyjnych wytwarzających energię elektryczną (dwa agregaty o mocy ok. 0,5 Mwel) w skojarzeniu z energią cieplną w oparciu o spalanie gazu ziemnego GZ-50; - budowa sieci energetycznej kablowej 15kV i stacji SN; - budowa sieci gazowej; - montaż instalacji, oprzyrządowania oraz automatyki, sterowania i wizualizacji nowego układu, - dostosowanie układu hydraulicznego ciepłowni do współpracy z elektrociepłownią, - zagospodarowanie terenu ciepłowni - drogi dojazdowe i uzbrojenie. - dokumentacja powykonawcza, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi, - dokonanie wymaganych odbiorów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu - utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu - dokumentacja do URE w celu otrzymania koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej w kogeneracji oraz w celu zmiany koncesji na wytwarzanie ciepła w kogeneracji gazowej, - dokumentacja do URE w celu możliwości otrzymywania świadectw energetycznych - opracowanie instrukcji eksploatacji zgodnie z .wymogami Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej - DZ.U.Nr 135 poz 1269) - uzyskanie z Urzędu Dozoru Technicznego decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń Zadanie 2 Termomodernizacja budynku Głównego Ciepłowni Miejskiej tj. docieplenie ścian elewacji oraz wymianę okien i drzwi. Zakłada się zmniejszenie powierzchni okien w hali kotłów z zachowaniem wymaganych przepisów BHP. Na hali kotłów przewiduje się zastosowanie zamykanego otworu remontowego (wrota). - docieplenie ścian elewacji płytą elewacyjną warstwową, z rdzeniem z wełny mineralnej - ok. 880 m2 - docieplenie dachu płytą warstwową dachową - ok. 360 m2 - powierzchnia przeszkleń - ok. 115 m2 - liczba okien do wymiany - 11 szt. - liczba drzwi do wymiany - 3 szt. (stalowe) oraz 1 wrota rozwierane stalowe - dokumentacja powykonawcza - dokonanie wymaganych odbiorów - utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu Zadanie 3 Wykonanie remontu dwóch kotłów WR-5 w zakresie zabudowy nowych części ciśnieniowych wykonanych w technologii ścian szczelnych z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury. - demontaż dwóch kotłów WR-5 nr 2 i nr 3 w zakresie: części ciśnieniowe, ruszty, kanały podmuchowe, wentylatory ciągu, podmuchu i wtórnego powietrza; - opracowanie dokumentacji technicznej, wykonawczej kotła w technologii ścian szczelnych o mocy nominalnej 6,5 MW wraz z niezbędnymi zatwierdzeniami Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie wymaganym przepisami; - montaż dwóch kotłów wraz z ekonomizerami w zakresie: części ciśnieniowej na ścianach szczelnych (komora paleniskowa, ciąg konwekcyjny, podgrzewacz wody), kompletne ruszty, obmurza, sklepienia, izolacje termiczne ścian, opancerzenia, pomosty, podesty i drabinki, armatura, osprzęt i aparatura kontrolno-pomiarowa, zsyp koksiku; - montaż instalacji powietrza podmuchowego; - montaż instalacji spalinowej z multicyklonem wstępnym MOS; - montaż instalacji powietrza wtórnego z wentylatorem; - montaż kosza węglowego z ręcznie sterowaną warstwownicą; - montaż instalacji do skutecznego czyszczenia części konwekcyjnej kotła; - montaż opomiarowania i oprzyrządowania oraz urządzeń sterujących, pomiarowych i zabezpieczających kotłów; - montaż instalacji elektrycznych wraz automatyką i szafami kotłowymi; - montaż odpylania z cyklofiltrami na trzecim kotle WR-5 . - dokumentacja powykonawcza, inwentaryzacje - opracowanie instrukcji eksploatacji kotłów zgodnie z .wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej - DZ.U.Nr 135 poz 1269) - uzyskanie z Urzędu Dozoru Technicznego decyzji zezwalającej na eksploatację kotłów WR 5 nr 2 i nr 3 - dokonanie wymaganych odbiorów - utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona następujące prace projektowe: - Projekty realizacyjne dla Zadania 1 i 3 - na bazie dołączonego do niniejszej SIWZ projektów budowlanych (projektant opracowań musi posiadać stosowne uprawnienia) - Dokumentację powykonawczą dla wszystkich zadań będących przedmiotem zamówienia - Inwentaryzację geodezyjną powykonawcza dla Zadania 1 - Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji o pozwoleniu na wprowadzanie gazu i pyłów do powietrza z wykonanej instalacji - Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnej decyzji UDT zezwalającej na eksploatację urządzeń w zakresie Zadania 1 i 3 - Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zmiany koncesji w Urzędzie Regulacji Energetyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452510001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 30.04.2014 r. do godz. 10:00 na następujących zasadach: 1. Wadium wynosi 200.000 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy). 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - podany w rozdziale I SIWZ z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na: Modernizację systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji ma być Zamawiający. Umowa gwarancji wadialnej zawarta pomiędzy gwarantem a wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową oraz w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium, w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a. odmowy przez wykonawcę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Termin ważności gwarancji wadialnych (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą. 5. Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, zaleca się zdeponować za potwierdzeniem w siedzibie Zamawiającego w kasie przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert zaś kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i terminie zostanie z postępowania wykluczony. 7. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez któregokolwiek z członków konsorcjum lub przez kilku uczestników (zgodnie z ustaleniami w Porozumieniu). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: - po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana); - po unieważnieniu postępowania. - po wykluczeniu Oferenta i odrzuceniu jego oferty 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Gwarancje: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wniósł jednorazowo zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwanej dalej zabezpieczeniem - w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (cena brutto). Wartość zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy zaokrąglić do pełnych złotych. 2. Zabezpieczenie służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy a także na pokrycie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: - pieniądzu, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach bankowych, 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym, przez ustanowienie zastawu rejestrowego oraz zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 3, za zgodą Zamawiającego. 6. 70% zabezpieczenia zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Natomiast część zabezpieczenia gwarantująca pokrycie roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy w wysokości 30% kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, wymagana kwota zabezpieczenia musi zostać wpłacona przez Wykonawcę na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego, podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - do umowy na: Modernizację systemu ciepłowniczego w mieście Sokołów Podlaski 7. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu, wraz z odsetkami, Zamawiający zalicza na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Ww odsetki wraz z kwotą zabezpieczenia służą zamawiającemu na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, bądź z tytułu rękojmi za wady. 9. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w gwarancjach bankowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy bankiem, a wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową. W treści gwarancji bankowej winien znaleźć się zapis, gwarantujący Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie, wypłatę kwoty zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń wynikających z: - niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, - z tytułu rękojmi za wady. Termin obowiązywania umowy gwarancji bankowej nie może być krótszy niż termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy opisany w pkt. 7 niniejszego rozdziału. 10. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w gwarancjach ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy firmą ubezpieczeniową, a wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową. W treści gwarancji ubezpieczeniowej winien znaleźć się zapis, gwarantujący Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie, wypłatę kwoty zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń wynikających z: - niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, - tytułu rękojmi za wady. Termin obowiązywania umowy gwarancji bankowej nie może być krótszy niż termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy opisany w pkt. 7 niniejszego rozdziału. 11. Przy wnoszeniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie poręczenia bankowego, niezbędne jest zawarcie umowy pisemnej przez poręczyciela i osoby, na rzecz których poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty dla Zamawiającego kwoty zabezpieczenia nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłatę kwoty zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń wynikających z: - niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, - tytułu rękojmi za wady. Termin obowiązywania umowy o poręczenie nie może być krótszy niż termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy opisany w pkt. 7 niniejszego rozdziału. 12. Zamawiający nie dopuszcza tworzenia zabezpieczenia poprzez potrącenia należności za częściowo wykonane roboty budowlane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sprawność ogólna silników gazowych (całkowita)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://puik.sokolowpodl.pl/index.php?name=News&file=article&sid=97
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach