Przetargi.pl
Modernizacja systemów zasilania w KMP i KPP województwa dolnośląskiego dla potrzeb OST 112

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów zasilania w KMP i KPP województwa dolnośląskiego dla potrzeb OST 112
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów zasilania w KMP i KPP województwa dolnośląskiego dla potrzeb OST 112. b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niżej wskazane części: CZĘŚĆ I - Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem po jednym module prostownikowym i dwóch modułach inwertorowych oraz po jednym zapasowym module prostownikowym do istniejących siłowni telekomunikacyjnych w następujących lokalizacjach: 1. Komenda Powiatowa w Bolesławcu ul. Z. Augusta 20 2. Komenda Powiatowa w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57 3. Komenda Powiatowa w Głogowie ul. Obrońców Pokoju 17 4. Komenda Powiatowa w Górze ul. Podwale 26 5. Komenda Powiatowa w Kamiennej Górze ul. Lubawska 6 6. Komenda Powiatowa w Kłodzku Pl. Chopina 2 7. Komenda Powiatowa w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II 12 8. Komenda Powiatowa w Miliczu ul. T. Kościuszki 4 9. Komenda Powiatowa w Oleśnicy ul. Gen. Hallera 3 10. Komenda Powiatowa w Polkowicach ul. Legnicka 15 11. Komenda Powiatowa w Strzelinie ul. Wolności 15 12. Komenda Powiatowa w Środzie Śląskiej ul. Św. Andrzeja 2 13. Komenda Powiatowa w Świdnicy ul. Jagiellońska 23 14. Komenda Powiatowa w Trzebnicy ul. Ks. Dz. Bochenka 8 15. Komenda Powiatowa w Ząbkowicach Śląskich Al. Niepodległości 10 16. Komenda Powiatowa w Zgorzelcu ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G 17. Komenda Powiatowa w Złotoryi ul. Kościuszki 5 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części I postępowania, Wykonawca będzie miał również obowiązek sporządzenia w języku polskim dokumentacji powykonawczej, o której mowa w §5 załącznika numer 1a do SIWZ. Szczegółowy opis urządzeń, minimalne parametry techniczne, a także zakres niezbędnych do wykonania w ramach realizacji umowy prac, zostały określone w załączniku numer 1 do istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik numer 1a do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem zespołu prądotwórczego w wersji wyciszonej o mocy min. 200 kVA do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław oraz wykonanie projektu technicznego, a także dokumentacji technicznej i powykonawczej o których mowa w §5 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik numer 1b do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis urządzeń, minimalne parametry techniczne, a także zakres niezbędnych do wykonania w ramach realizacji umowy prac, zostały określone w załączniku numer 1 do istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik numer 1b do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 14 100,00 zł. (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w obu częściach postępowania). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części I postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 7 400,00 zł. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części II postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 6 700,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach