Przetargi.pl
Modernizacja systemów zabezpieczenia

POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
    pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
    REGON: 00051419900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów zabezpieczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części. Część I Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu 39 punktów kontroli dostępu. Szczegółowa specyfikacja punktów kontroli dostępu znajduje się w załączniku numer I -1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku numer I -1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowania Część II Modernizacja Systemu Telewizji Dozorowanej oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu elementów wyszczególnionych w załączniku nr II-1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku nr II-1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części I - 1.200zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych) Dla części II - 800 zł ( słownie: osiemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia projektowania systemów alarmowych KL SA -4 - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawniające do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik numer 4 do siwz oraz Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają - dokument lub zaświadczenie o ukończeniu kursu projektowania systemów alarmowych KL SA -4 wydane zgodnie z Ustawą o systemie ocen zgodności oraz Ustawą o ochronie osób i mienia - świadectwo kwalifikacyjne typu E wydane zgodnie z Prawem energetycznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach