Przetargi.pl
Modernizacja systemów SSWiN i CCTV w I/Ełk, I/Szczytno, I/Lidzbark Warmiński, O/Olsztyn, ul. Kołobrzeska i modernizacja systemów SSWiN, CCTV i SSP w I/Bartoszyce.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 00001775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/zus

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów SSWiN i CCTV w I/Ełk, I/Szczytno, I/Lidzbark Warmiński, O/Olsztyn, ul. Kołobrzeska i modernizacja systemów SSWiN, CCTV i SSP w I/Bartoszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja SSWiN i CCTV – I/Ełk,Modernizacja SSWiN i CCTV – I/SzczytnoModernizacja SSWiN i CCTV – I/Lidzbark WarmińskiModernizacja SSWiN i CCTV – O/Olsztyn, ul. Kołobrzeska 8Modernizacja SSWiN, CCTV i SSP – I/Bartoszyce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32421000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:Część 1 – 5300 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych i 00/100);Część 2 – 3300 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych i 00/100);Część 3 – 2700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych i 00/100);Część 4 – 3900 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych i 00/100);Część 5 – 6800 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych i 00/100);3.2. FORMA WADIUMWadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:.1. pieniądzu,2. gwarancjach bankowych3. gwarancjach ubezpieczeniowych,.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3.3. TERMIN I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 6.2.1. SWZ i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:08 1020 5590 0000 0002 9200 7019.Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.3.1.1. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na: „Modernizację SSWiN i CCTV – I/Ełk, modernizację SSWiN i CCTV – I/Szczytno, modernizację SSWiN i CCTV – I/Lidzbark Warmiński, modernizację SSWiN i CCTV – O/Olsztyn, ul. Kołobrzeska, modernizację SSWiN, CCTV i SSP – I/Bartoszyce oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych oraz konserwacji dla zamontowanych urządzeń”, znak postępowania: 230000/271/01/2023-ZAPIII.3.1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).3.1.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2.2, 3.2.3 i 3.2.4 SWZ, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.3.1.4. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.3.1.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie gwaranta obejmuje wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3.1.6. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 3.4.2.3 SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.3.1.7. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy w złotych na jeden i wszystkie wypadki..1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:• zdolność techniczna: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (zgodnie z przepisami Prawa budowlanego) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadań dotyczących budowy/modernizacji systemów SSWiN, CCTV, SSP, każde o wartości min. 200 000,00 złotych brutto.UWAGA nr 1:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.UWAGA nr 2:Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie, konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.UWAGA nr 3:W przypadku konsorcjum, warunek doświadczenia nie podlega zsumowaniu. Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją robót.Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu robót wykonawca załączy dowody określające, czy wykonane roboty budowlane zostały wykonane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.• zdolność zawodowa: dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie), posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;UWAGA nr 1:W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220).UWAGA nr 2:W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.UWAGA nr 3:Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach