Przetargi.pl
Modernizacja systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 3391

Jednostka Wojskowa Nr 3391 ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6181276 , fax. 0-84 6181378
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 3391
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 36 36
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6181276, fax. 0-84 6181378
    REGON: 95022448000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 3391
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektu wstępnego, modernizacji systemu alarmowego w 2 budynkach łącznie 11 pomieszczeń o zróżnicowanej powierzchni i montażu 6 kamer telewizji przemysłowej. Zamowienie ogólnie obejmuje: -zabezpieczenie wybranych pomieszczeń zlokalizowanych w 2 budynkach systemem sygnalizacji włamania -wyposażenie magazynierów i wartowników w piloty napadowe - Utworzenie centrum dozoru w pomieszczeniach wartowni i pomieszczeniu oficera dyż. JW 3391 -wykonanie instalacji kablowch - montaż kamer telewizji przemyslowej z centrum dozoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest zlożenie w terminie oferty zawierającej komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na posiedzeniu komisji przetargowej wg. formuły spelnia nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp,aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przpadku podmiotow występujących wspólnie -umowę regulującą współpracę podmiotów,zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, ważna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, licencje ochrony technicznej dla pracowników przewidzianych do realizacji zamowienia, zaakceptowany projekt umowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach