Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Polne

Urząd Miasta i Gminy Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78-460 Barwice, ul. Zwycięzców 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 37336309 , fax. 094 3736349
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Barwice
    ul. Zwycięzców 22 22
    78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 37336309, fax. 094 3736349
    REGON: 00052774700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Polne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Polne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1) dach: a) obróbki blacharskie i kładzienie rynien; 2) docieplenie ścian budynku świetlicy: a) przygotowanie podłoża, b) prace uzupełniające, c) elektryka, d) docieplenie ścian budynku, e) remont wejścia, f) stolarka okienna i drzwiowa, g) obróbki blacharskie (parapety), h) cokół, i) opaska budynku, j) rusztowania i osłony okien; 3) prace remontowe wewnętrzne budynku świetlicy: a) posadzki, b) ściany i sufity, c) stolarka wewnętrzna, d) instalacje elektryczne, e) wentylacja, f) prace dodatkowe, wywóz gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt budowlano-wykonawczy (załącznik do niniejszej SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano montażowych (załącznik do SIWZ), 3) Kosztorys ofertowy zawierający książkę przedmiarów (załączniki do SIWZ) - element pomocniczy, tzn. ilości przedstawione w przedmiarze i kosztorysie należy rozumieć jako przybliżone (podstawą wyceny są: Projekt budowlano-wykonawczy oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych), natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty wymienione w przedmiarze i kosztorysie, o których nie ma mowy w Projekcie budowlano-wykonawczym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zmianami). 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Barwice - Bank Spółdzielczy Białogard O/Barwice nr: 27 8562 0007 0030 0823 2000 0040, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w ust.3 pkt. 2) do 5) wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności wadium, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zwrot, zatrzymanie lub żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi w trybie art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy, oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5. udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 6. wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, 7. załączą do oferty wyceniony kosztorys ofertowy. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: Wykonawca wykaże, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (budował, zmodernizował) co najmniej jeden obiekt o charakterze podobnym w zamówieniu co przedmiot zamówienia i wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wykaz należy uzupełnić w dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Wykonawca musi wykazać, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: A. jedna osoba na stanowisku kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, B. jedna osoba do kierowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, C. jedna osoba do kierowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz legitymują się przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c) wyceniony kosztorys ofertowy, d) podpisany dokument gwarancyjny stanowiący załącznik do SIWZ, e) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach