Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Broszkowie

Gmina Kotuń ogłasza przetarg

  • Adres: 08130 Kotuń, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 414 383 , fax. 25 632 78 30
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotuń
    ul. Siedlecka
    08130 Kotuń, woj. mazowieckie
    tel. 256 414 383, fax. 25 632 78 30
    REGON: 71158246300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w Broszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polegała będzie na rozbudowie oraz przebudowie istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej na działce nr ewid. 927/3 w miejscowości Broszków. W ramach projektowanych robót dobudowany zostanie wiatrołap, zmieniona zostanie konstrukcja oraz geometria dachu na istniejącym budynku, wymienione zostaną okna, drzwi oraz brama garażowa. Cały budynek zostanie ocieplony styropianem oraz wełną mineralną. W budynku projektuje się nowy przewód kominowy na potrzeby ogrzewania kominkowego. Budynek zostanie wyposażony w nową instalacje odgromową. Wokół budynku planowana jest opaska z kostki betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, bądź z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany, 5. Dowody dysponowania potencjałem podmiotu trzeciego, w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania zasobów – w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego, 6. Pomocniczo: kopia dokumentu wadialnego / bankowego dowodu wpłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach