Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Blinnie

GMINA SZCZUTOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa 5A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242767196 , fax. 242767167 wew.103
  • Data zamieszczenia: 2024-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZCZUTOWO
    ul. Lipowa 5A
    09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 242767196, fax. 242767167 wew.103
    REGON: 611015974
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w Blinnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające między innymi na:- dociepleniu dachu od wewnątrz wraz z wykonaniem sufitu podwieszanego kasetonowego 60x60 (bez pom. gosp.),- odświeżeniu ścian poprzez malowanie,- rozebraniu sceny oraz uzupełnieniu gresu po scenie,- wykonaniu klimatyzacji oraz wentylacji w pom. 3,- wykonaniu posadzki oraz odświeżeniu ścian i sufitów w pom. gosp. (nr 8),- dociepleniu ściany WC od pom. gospodarczego,- odświeżeniu elewacji poprzez czyszczenie, uzupełnienie ubytków i malowanie,- wykonaniu daszka nad wejściem głównym,- wymianie istniejącej opaski betonowej na opaskę z kostki brukowej,- wykonaniu placu rekreacyjnego z kostki brukowej,- wymianie osprzętu elektrycznego (oświetlenia, gniazda, łączniki) wraz z rozdzielnią i kablami zasilającymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu4. zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości robót minimum 100 000,00 zł obejmującą budowę, przebudowę, rozbudowę, remont lub modernizację budynku komunalnego lub budynku użyteczności publicznejb) w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej.Osoba, o której mowa wyżej musi być wpisana na listę członków Izby Branżowej i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, co daje jej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.*Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.*Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach