Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy w Strzelcach - miejsca wspierania kultury i sztuki ludowej

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56410 Dobroszyce, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 713 141 276
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16
    56410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 713 141 276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy w Strzelcach - miejsca wspierania kultury i sztuki ludowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa oraz remont świetlicy w Strzelcach na dz. nr ew. 29/1, woj. dolnośląskie, gmina Dobroszyce. Roboty budowlane obejmują specjalności: konstrukcyjno – architektoniczną, sanitarną i elektryczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia reguluje treść art. 45 ustawy Pzp: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu poprzez wpłatę na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce Nr konta 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz.359). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 3 b) – e) musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Oświadczenie na ZAŁĄCZNIKU NR 6 do formularza OFERTY W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 2) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach