Przetargi.pl
Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Lutol, Osiek, Mierków

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Lutol, Osiek, Mierków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Lutol, Osiek, Mierków w Gminie Lubsko, objętego Projektem pn. Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Lutol, Osiek, Mierków dofinansowanego ze środków unijnych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie: Odnowa i Rozwój Wsi. Roboty realizowane w ramach zamówienia podzielono na 3 odrębne części, w celu zwiększenia konkurencji poprzez umożliwienie wzięcia udziału w postępowaniu publicznym szerszemu gronu Wykonawców. Zamawiający umożliwił Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu przetargowym na składanie Ofert Częściowych. Zatem przedmiot zamówienia został podzielony odpowiednio na część I zamówienia, część II zamówienia i część III zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - świetlica wiejska w Lutolu W związku ze złym stanem technicznym budynku, planuje się wykonać prace remontowo-budowlane, mające na celu znaczną poprawę standardu przedmiotowego budynku, tj.: a) wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropodachu, b) wymiana stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej, c) ocieplenie istniejących podłóg, d) wykonanie nowych posadzek - płytki z kamieni sztucznych, nawierzchnie żywiczne, e) wykonanie uzupełnień okładzin ściennych z ich pomalowaniem, f) wykonanie wentylacji pomieszczeń poprzez montaż napowietrzników podokiennych oraz kratek wentylacyjnych w ścianach, g) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, h) montaż pieca z nadmuchem na paliwo stałe, i) wykonanie nawierzchni placu przy świetlicy z kostki betonowej, które będzie służyło jako miejsce spotkań mieszkańców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - świetlica wiejska w Osieku W związku ze złym stanem technicznym budynku, planuje się wykonać prace remontowo-budowlane, mające na celu znaczną poprawę standardu przedmiotowego budynku, tj.: a) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy, b) wymiana stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej, c) ocieplenie istniejących podłóg, d) wykonanie nowych posadzek - deski, płytki z kamieni sztucznych, e) wykonanie uzupełnień okładzin ściennych z ich pomalowaniem, f) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, g) montaż wkładu kominowego i wykonanie wentylacji w celu poprawy bezpieczeństwa w pomieszczeniu kotłowni, h) montaż pieca nadmuchowego z regulatorem, i) wykonanie wentylacji pomieszczeń poprzez montaż napowietrzników podokiennych oraz kratek wentylacyjnych w ścianach, j) naprawa schodów zewnętrznych poprzez ułożenie płytek z kamieni sztucznych, k) wykonanie nawierzchni placu przy świetlicy z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - świetlica wiejska w Mierkowie W związku ze złym stanem technicznym budynku, planuje się wykonać prace remontowo-budowlane, mające na celu znaczną poprawę standardu przedmiotowego budynku, tj.: a) przełożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, b) wymiana stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej, c) ocieplenie istniejących podłóg, d) wykonanie nowych posadzek - deski, płytki z kamieni sztucznych, e) wykonanie uzupełnień okładzin ściennych z ich pomalowaniem, f) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, g) montaż wkładu kominowego i wykonanie wentylacji w celu poprawy bezpieczeństwa w pomieszczeniu kotłowni, h) naprawa schodów zewnętrznych poprzez ułożenie płytek z kamieni sztucznych, i) wykonanie trzonu kuchennego, j) wykonanie nawierzchni placu przy świetlicy z kostki betonowej wraz z montażem obiektów małej architektury (2 gazony, 2 kosze, 4 ławki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Uwaga - do każdej z części zamówienia: Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (przedmiarach, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunkach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I zamówienia: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy) Część II zamówienia: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy) Część III zamówienia: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy) W przypadku ubiegania się jednocześnie o 2 lub 3 części zamówienia, wadium musi być równe sumie wyżej wskazanych kwot zabezpieczeń dla każdej z części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Szczegółowe informacje nt wadium zostały opisane w pkt 11 części I SIWZ (IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach