Przetargi.pl
„Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”

GMINA KORSZE ogłasza przetarg

  • Adres: 11-430 Korsze, ul. Adama Mickiewicza 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KORSZE
    ul. Adama Mickiewicza 13
    11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743605
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”, 2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) Dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych opisanych w posiadanym przez Zamawiającego Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”;b) Wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt a), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu umowy oraz wszelkich czynności wymaganych prawem dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”.3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Korszach wraz z budową nowej studni. Inwestycja odbywać się będzie na terenie działek nr 111, 105 i 110 obr. 2 Korsze. Modernizacja polegać będzie na budowie nowego budynku stacji, wymianie urządzeń filtrujących, uzdatniających i pompujących wodę, wymianie instalacji elektrycznej i sterowniczej, remoncie zbiornika wody czystej i rozbiórce starego budynku stacji i budynku gospodarczego.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie Projektu Budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia na budowę, b) wykonanie Projektu Wykonawczego – wielobranżowego, c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony Projekt Budowlany, zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, d) wykonanie badań gruntowych, e) obsługę geodezyjną, f) sporządzenie operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych − sporządzenie operatu wodnoprawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzeniu ścieków i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, g) opracowanie instrukcji rozruchu, eksploatacji SUW oraz instrukcji stanowiskowych, h) przeprowadzenie rozruchu zrealizowanych obiektów i instalacji zakończonego uzyskaniem wymaganych parametrów pracy i funkcjonalności, i) wykonanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych, j) przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi i eksploatacji obiektów,k) uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentów i uzgodnień niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.6. Wszelkie prace przewidziane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą na terenie nieruchomości : obręb ewidencyjny: 0002 Korsze, działki o numerach ewidencyjnych: a) stacja uzdatniania wody – dz. nr 111, 110;b) studnia głębinowa nr 1 – dz. nr 105;c) studnia głębinowa nr 2 – dz. nr 111Zamawiający posiada prawo dysponowania ww. nieruchomością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieścitysięcy złotych 00/I00);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 48 10 20 35 41 00005602 02 60 95 84 (konto należy do Urzędu Miejskiego w Korszach z dopiskiem „Wadium - nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postacielektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa (dokładne określenie nazwy zamówienia) oraz numerprzedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Korsze7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. W przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;b) poręczeniach lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące wymagania:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 3 000 000,00 PLN;b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2 000 000,00 zł.Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów takich jak: kopie rachunków, kopia polisy ubezpieczeniowej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dot. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej 1 zadanie polegające na polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie, przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody, której zakres obejmował co najmniej montaż instalacji technologicznej wraz z układem dezynfekcji ClO2 o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł.b) dostawę i montaż tymczasowej stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji co najmniej 50 m3/h uzdatniającej wodę w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej 6 miesięcy w czasie prowadzenia prac remontowych, modernizacyjnych na obiekcie stacjonarnym lub w innych sytuacjach awaryjnych;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej obejmujący wymagane doświadczenie musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.Przez zamówienie wykonane należy rozumieć:- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie co najmniej: [w zależności od zakresu – Kierownik budowy ze specjalnością kierownie robotami budowlanymi]a) jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Sanitarnych przy realizacji (budowie, rozbudowie, przebudowie) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 50 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert.b) jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję Kierownika Robót Elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji (budowie, rozbudowie, przebudowie) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 50 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach