Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
ul. Warszawska 14
11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
REGON: 51074365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja strony www do standardów WCAG2.0 w ramach realizacji projektu pn.: „e-Urząd rozwój elektronicznej administracji w Gminie Dobre Miasto” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strony www do standardów WCAG2.0 w ramach realizacji projektu pn.: „e-Urząd rozwój elektronicznej administracji w Gminie Dobre Miasto”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 do SIWZ 3. Kody CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu, 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci, 48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego, 48610000-7 - Systemy baz danych, 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania, 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania. 4. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Działanie 3.1 – „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych” i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie e-usług w ramach projektu „Rozwój e-usług w mieście Ełk” – część 1
Dodano: 2021-03-17 - Wykonanie e-usług w ramach projektu „Rozwój e-usług w mieście Ełk” – część 1
Dodano: 2020-12-23 - Zaprojektowanie, wykonanie i kompleksowe wdrożenie nowej wersji serwisu współpracy gospodarczej invest.warmia.mazury.pl.
Dodano: 2020-12-16 - Wdrożenie elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e-usług w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki zdrowotnej w Rybnie. Część 3 – zadanie nr 3
Dodano: 2019-08-29 - Zaprojektowanie, przygotowanie, utworzenie (budowa), wdrożenie i utrzymanie Systemu Informacji Gospodarczej (SIG) dla Krainy Wielkich Jezior Mazurskich (KWJM).
Dodano: 2019-02-26