Przetargi.pl
Modernizacja strefy wejściowej krytej pływalni Mewa

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja strefy wejściowej krytej pływalni Mewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie modernizacji strefy wejściowej do krytej pływalni Mewa dostosowującej obiekt do obowiązujących przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie nowej instalacji hydrantowej; - wymiana drzwi oddzielenia przeciwpożarowego do części podpiwniczenia; - wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego przejść instalacyjnych wewnętrznych między piwnicą a parterem oraz piwnicą a pomieszczeniem podbasenia; - wykonanie nowego wyjścia ewakuacyjnego na tyłach budynku wraz z wykonaniem nowego chodnika zapewniającego dojście do istniejącego parkingu; - wykonanie nowego wyjścia ewakuacyjnego z hali basenu przy istniejącej zjeżdżalni; - zabudowa drzwi łączących budynek szkoły oraz budynek krytej pływalni; - wydzielenie pożarowe istniejącej rozdzielni eklektycznej - wymiana kabla elektrycznego głównego wyłącznika przeciwpożarowego - rozbiórkę istniejącej strefy wejściowej – szklanej fasady, dachu, posadzki UWAGA: pozostawić schody wejściowe na piętro i do piwnic, słupy stalowe wewnętrzne, belki podtrzymujące schody, ryglówkę elewacyjną (element do przebudowy) - wykonanie nowej strefy wejściowej; - wydzielenie przechowalni odzieży wierzchniej na parterze oraz na piętrze; - wykonanie modernizacji instalacji wentylacji, ogrzewania i elektrycznej w zakresie rozbudowywanej strefy wejściowej; - przełożenie kostki betonowej w rejonie wejścia głównego; - przesunięcie istniejącego ogrodzenia wokół zjeżdżalni; - demontaż istniejącej lady kasowej; - wykonanie nowego boksu kasowego. UWAGA: ze względu na konieczność wyłączenia z użytkowania dotychczasowego wejścia głównego i schodów przy wejściu głównym Wykonawca w pierwszej kolejności wykona drzwi i schody techniczne oraz zewnętrzne dojście/chodnik do drzwi technicznych w tylnej ścianie budynku pływalni. UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - dokumentacja techniczna - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Wszystkie w/w elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach oraz podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem nazw producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. UWAGA: w trakcie realizacji robót budowlanych kryta pływalnia Mewa będzie normalnie funkcjonującym obiektem użyteczności publicznej, a więc wszystkie prace winny być wykonywane w dniach i godzinach uzgodnionych z Kierownikiem obiektu, w sposób nie utrudniający normalnego funkcjonowania . Pozostałe warunki wykonania robót. 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 2. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz dokumentacji projektowej. 3. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 5. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 6. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót; - dokumentację powykonawczą; - geodezyjny operat powykonawczy; - oświadczenie kierownika budowy certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót; - protokoły z pomiarów i badań; - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym; - dziennik budowy; - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. Istotne warunki zamówienia. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Codziennej obecności kierownika budowy na miejscu wykonywania robót oraz kierownika robót instalacyjnych w trakcie wykonywania prac instalacyjnych i wentylacyjnych. 3. Prowadzenia robót zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę nr 609/2018 z dnia 11.05.2018 r. 4. Uzgadniania terminowości wszystkich prac z kierownikiem Krytej pływalni Mewa. 5. Zlecenia na własny koszt uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego wytyczenia obiektów z wpisaniem do dziennika budowy, a po zakończeniu robót do zlecenia na własny koszt wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej celem naniesienia do zasobów mapowych Wydziału Geodezji UM Gliwice. 6. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 7. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 8. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 9. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z kierownikiem pływalni. 10. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 11. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 12. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 13. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 14. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach