Przetargi.pl
Modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa

Urząd Miasta i Gminy w Barlinku ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7462450 w. 16 , fax. 095 7461704
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku
    ul. Niepodległości 20 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7462450 w. 16, fax. 095 7461704
    REGON: 00052837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.barlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac niezbędnych do dokończenia adaptacji budynku warsztatowego na Gminne Centrum Ratownictwa, a w tym: a) robót budowlanych w zakresie wyburzeń, demontażu; b) robót budowlanych w zakresie odtworzenia i wykonania elementów budynku; c) izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; d) izolacji termicznych; e) wykończeń wewnętrznych; f) wykończeń zewnętrznych; g) instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnych; h) instalacji elektrycznych; i) wentylacji mechanicznej; j) zmianę zagospodarowania terenu; k) wykonanie nowych przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz elektrycznego. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji stanowiących Załącznik Nr 11 do SIWZ. b) Projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. c) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. d) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności zakresu robót pomiędzy planem wykonania opisanym w przedmiarze robót, a dokumentacją projektową, przyjmuje się za właściwy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia określonym w dokumentacji projektowej - wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji i projekcie budowlanym. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy. 3. Jeżeli w Projekcie budowlanym (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SIWZ) lub Wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji (Załącznik nr 11 do SIWZ) do opisu elementów przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, przedmiotów lub towarów o parametrach równych lub lepszych niż przywołane. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), najpóźniej do dnia 13.06.2011 r. do godz. 11:00. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 pkt 6 i 7 ustawy pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach