Gmina Młodzieszyn ogłasza przetarg
- Adres: 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 8641750, 8641760 , fax. 468 641 765
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie
tel. 46 8641750, 8641760, fax. 468 641 765
REGON: 75014835400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlodzieszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie wraz z wyposażeniem. Modernizacja będzie obejmowała: 1.roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej - demontaż płytek ceramicznych z istniejących ścian - przebicie otworów drzwiowych w ścianach działowych oraz poszerzenie istniejących otworów drzwiowych w ścianach działowych - rozbiórka istniejących ścianek działowych - rozbiórka schodów zewnętrznych 2. roboty budowlane - murowanie projektowanych ścian działowych z bloczków gazobetonowych - oblicowanie ścian płytkami ceramicznymi - wykonanie na istniejącej podłodze posadzek z płytek gresowych - wykonanie tynków uzupełniających oraz tynków na projektowanych ścianach - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach - wykonanie sufitu podwieszanego rastrowego - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów - remont istniejących parapetów - docieplenie ścian i ścian fundamentowych - docieplenie stropu - remont schodów zewnętrznych - wykonanie opaski wokół budynku - utwardzenie terenu 3. roboty montażowe - montaż nowej stolarki drzwiowej - montaż nowych parapetów 4. Wyposażenie – zgodnie z załącznikiem do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej która stanowi załącznik do SIWZ Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia oraz będzie pomocny przy rozliczeniu inwestycji. W szczególności przedmiar robót ma na celu umożliwienie dokonania wyceny robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty związane z wykonywaniem prac budowlanych 3) roboty związane z wykonywaniem prac montażowych. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę obejmować ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest „Modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13. Wadium 13.1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł). 13.2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: 13.2.1. Pieniądzu, 13.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2.3. Gwarancjach bankowych, 13.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 16.1.1. SIWZ Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 13.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 w Vistula Bank Spółdzielczy. 13.5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć łącznie z ofertą, tj. w tym samym opakowaniu. 13.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 12.2.2. do 12.2.5., wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: 13.6.1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 13.6.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 13.6.3. Kwotę gwarancji lub poręczenia, 13.6.4. Termin ważności wadium, 13.6.5. Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy". 13.7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16