Przetargi.pl
Modernizacja straganów na targowisku miejskim przy ul. Kopernika w Kwidzynie

Zakład do spraw Infrastruktury Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 643 62 44 , fax. +48556464778
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład do spraw Infrastruktury Miejskiej
    Warszawska 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 55 643 62 44, fax. +48556464778
    REGON: 170181662
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja straganów na targowisku miejskim przy ul. Kopernika w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja straganów na targowisku miejskim przy ul. Kopernika w Kwidzynie I. Zakres prac modernizacyjnych zagospodarowania targowiska: 1. Korekta ustawień straganów zgodnie z nowym zagospodarowaniem targowiska przedstawionym na rysunku nr A1- (Plansza tyczeń). 2. Stragany stanowiące grupę, opisaną na rysunku A1 tymi samymi cyframi, należy poziomować na tych samych rzędnych wysokościowych. II. Świetliki: Stelaż świetlika oraz zadaszenia wokół straganu należy rozmieścić zgodnie z rysunkami zawartymi w opracowaniu. Poszycie świetlików oraz poszycie zadaszeń wzdłuż boków straganów zaprojektowane zostały z płyt poliwęglanu komorowego. Od frontów świetlików kolebkowych zaprojektowane zostały elementy osłaniające przed zacinającym deszczem. Elementy te mogą być wykonane z poliwęglanu lub płyt odpornych na warunki atmosferyczne. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja straganów na targowisku miejskim przy ul. Kopernika w Kwidzynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do pobrania ze strony Zamawiającego: www.zim.kwidzyn.pl>> Przetargi>> Aktualne >>Nazwa zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały waŜne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równowaŜnych co do jakości i surowców uŜytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równowaŜne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równowaŜne, naleŜy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 6. JeŜeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równowaŜne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równowaŜność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliŜonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 7. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym równieŜ w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8. Zamawiający Ŝąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoŜy oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający będzie Ŝądał listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowęopracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający w kaŜdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niŜ określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezaleŜnie od kar nałoŜonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za kaŜdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w kaŜdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 5 000,00 PLN 2. Zamawiający Ŝąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium moŜe być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr:44 8300 0009 0009 6003 2000 0040– w tytule przelewu naleŜy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym Ŝe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięŜnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pienięŜnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niŜ pieniądz – oryginał dokumentu został złoŜony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na kaŜde pisemne Ŝądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia naleŜytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaŜe Zamawiającemu oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złoŜeniem oświadczenia, Wykonawca moŜe przedstawić dowody, Ŝe powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Do Formularza Oferty naleŜy dołączyć kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i STWiORB). Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny zawierające informacje o kolejnym numerze pozycji, podstawie wyceny, opisie pozycji, ilości, cenie jednostkowej i wartości pozycji. NaleŜy równieŜ podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem „wartości ogółem” poszczególnych elementów robót. Pozycje kosztorysowe powinny odpowiadać kolejności realizowanych robót. Wykonawca moŜe dopisać pozycje, które jego zdaniem są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać równieŜ informacje o wysokości czynników cenotwórczych na podstawie których sporządzony został kosztorys ofertowy tj. stawkę roboczogodziny - (w PLN), koszty pośrednie (ogólne) – (Ko w %), koszty zakupu – (Kz w %), zysk – (Z w %). Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iŜ od 01.01.2017 r. zmieniła się wysokość minimalnej stawki godzinowej, która obecnie wynosi 13,0 zł oraz minimalnego wynagrodzenia za pracę, które obecnie wynosi 2 000,0 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną