Przetargi.pl
„Modernizacja stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lipowa”

Gmina Lipowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-324 Lipowa, Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 860 00 20, 33 867 06 22 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipowa
    Wiejska 44
    34-324 Lipowa, woj. śląskie
    tel. 33 860 00 20, 33 867 06 22 , , fax. -
    REGON: 07218262800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lipowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego produktów biurowych na potrzeby Gminy Lipowa w celu modernizacji stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lipowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) został określony w załączniku nr 3 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części: Część nr I. – dostawa i montaż biurek: 10 szt. Część nr II. - dostawa i montaż foteli (krzesło biurowe): 30 szt. Część nr III. - dostawa i montaż podnóżków: 30 szt. Część nr IV. - dostawa i montaż lampek biurkowych: 30 szt. Część nr V. - dostawa i montaż oczyszczaczy powietrza: 15 szt. Część nr VI. - dostawa i montaż podkładek przed klawiaturę (pod nadgarstki): 30 szt. Część nr VII. - dostawa i montaż podkładek do pracy z myszką (pod nadgarstek): 30 szt. Ofertowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli, akcesoriów biurowych i urządzeń. Bieg terminu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach