Przetargi.pl
MODERNIZACJA STANOWISK HOLTEROWSKICH, DOSTAWA FOTELA GINEKOLOGICZNEGO ORAZ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH - 3 ZADANIA

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA STANOWISK HOLTEROWSKICH, DOSTAWA FOTELA GINEKOLOGICZNEGO ORAZ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH - 3 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stanowisk holterowskich, dostawa fotela ginekologicznego oraz środków kontrastowych. Zakres zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa rejestratora holterowskiego: rejestrator holterowski (3 - kanałowy) - szt. 4 oraz rejestrator holterowski ( 3- lub 12- kanałowy) - szt. 1 , kompatybilnego z oprogramowania CardioScan posiadanym przez Zamawiającego, oraz rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera - szt. 1, kompatybilnego z systemem AccuWin Pro posiadanym przez Zamawiającego Zadanie nr 2 - Dostawa fotela ginekologicznego - szt. 1. Zadanie nr 3 - Dostawa środków kontrastowych 3.2.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SIWZ. 3.3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33 12 32 00-0 - urządzenia do elektrokardiografii 72 26 70 00-4 - usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 33 19 23 00-5 - meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33 69 60 00-5 - odczynniki i środki kontrastowe 3.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Zadania nr 1 -2 . 3.4.1. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym po uruchomieniu aparatury medycznej i przeszkoleniu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. 3.4.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.4.4. Minimalny wymagany termin gwarancji dla zestawów do histeroskopii, oraz poszczególnych elementów konfiguracji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania urządzenia medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu szkolenia personelu i podpisaniu protokołu odbioru. 3.4.5 Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy. 3.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.6. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach