Przetargi.pl
modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark

Urząd Gminy Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-275 Gościeradów, Gościeradów 61
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8381105 , fax. 015 8381140
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gościeradów
    Gościeradów 61 61
    23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 015 8381105, fax. 015 8381140
    REGON: 00054059300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/goscieradow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark i utwardzenie placu przy stadionie Przedmiot zamówienia określają: a)Przedmiar robót - zał. Nr II/1, II/2 do SIWZ obejmuje w szczególności: 1) punkt kasowy, 2) siatka osłonowa za bramką, 3) rozbiórka wolno stojącego budynku WC, 4) demontaż istniejących siedzisk dla zawodników po przeciwnej stronie trybun, 5) ogrodzenie, 6) schody na gruncie Nr 1, 7) schody na gruncie Nr 2, 8) chodniki, 9) trybuna widokowa stadionu, 10) rozbiórka istniejącej trybuny, 11) utwardzenie placu kostka brukowa gr. 8 cm w części stadionowej, 12) utwardzenie parkingu kostką brukowa gr. 8 cm. b) Projekt budowlany - zał. do SIWZ Nr III/1 - modernizacja stadionu, - zał. do SIWZ Nr III/2 - utwardzenie placu przy stadionie. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr IV do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osoby zdolne do wykonania zamówienia, a) udokumentują to przez złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - przynajmniej 1 robota o min. wartość 700000,00 zł (siedemset tysięcy, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, b)udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) udokumentują to po przez złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300000,00 zł (trzysta tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzony formularz ofertowy - wzór zał. Nr. I do SIWZ 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p.- wzór zał. Nr. 1 do formularza ofertowego, 3.aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- zał. Nr 3/1 ,3/2 do formularza ofertowego, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - przynajmniej 1 robota o min. wartość 700000,00 zł (siedemset tysięcy, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - wzór zał. Nr 4 do formularza ofertowego, 6. dokumenty potwierdzające dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego,- zał. Nr 5/1 ,5/2 do formularza ofertowego, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300000,00 zł (trzysta tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji - zał. Nr 6 do formularza ofertoweg, 8. wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom- wzór zał. Nr 7 do formularza ofertowego, 9. wykaz stawek i narzutów - wzór zał. Nr 8 do formularza ofertowego, 10. dowód wpłaty wadium - zał. Nr. 9 do formularza ofertowego, Podstawa do określenia ceny oferty : 11. kosztorys ofertowy - zał. nr 10/1,10/2 do formularza ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/goscieradow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach