Przetargi.pl
Modernizacja stadionu miejskiego w Węglińcu

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Partyzantów 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7712852 , fax. 075 7712117
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Partyzantów 8 8
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7712852, fax. 075 7712117
    REGON: 23029114300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stadionu miejskiego w Węglińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu miejskiego w Węglińcu, zgodnie z: 1. dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt budowlany przebudowy - modernizacji stadionu miejskiego położonego w Węglińcu przy ul. Kościuszki sporządzony przez IPON Projektowanie, Obsługa i Nadzory inwestorsko - Budowlane Piotr Gurlaga b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla przebudowy - modernizacji stadionu miejskiego w Węglińcu na działce 211 sporządzony przez IPON Projektowanie, Obsługa i Nadzory inwestorsko - Budowlane Piotr Gurlaga W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 4. Szczegółowy zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) wykonanie parkingów c) drenaż boiska sportowego d) przyłącza: woda, kanalizacja, gaz e) boisko - płyta główna i tereny w granicy ogrodzenia f) budynek boiskowy - zaplecze stadionu g) bramki, kabiny zawodników, kosze na odpadki 5.Przedmiot zamówienia nie obejmuje : trybun, oświetlenia, nawierzchni poliuretanowych oraz ogrodzenia. 6. W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: a) sporządzenia kosztorysu powykonawczego szczegółowego wraz z zestawieniem materiałów. b) wykonania płyty boiska (nawierzchnia trawiasta) w terminie do 30 września 2011r. c) utrzymania nawierzchni trawiastej do odbioru robót budowlanych (pielęgnacja). d) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. e) sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną, który dołącza do oferty. f) przedstawienia przed odbiorem końcowym operatu kolaudacyjnego. 7. Odbiór robót podlegających zakryciu w związku z możliwymi opadami w sezonie zimowym tj. odbiór nawierzchni trawiastej - 15 październik 2012r. 8. Ustala się następujące warunki płatności: 8.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 8.2. należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 8.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 10.Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. 11. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach