Przetargi.pl
Modernizacja stadionu miejskiego w Nasielsku

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 933 000 , fax. 236 912 470
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 933 000, fax. 236 912 470
    REGON: 52849790913000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stadionu miejskiego w Nasielsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu miejskiego w Nasielsku oraz rozbiórka istniejącej infrastruktury. Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduję się w Nasielsku, na działkach nr ew. 500/1, 504/1, 504/5, 501/2, 499/6, 498/3, 497/5. 4.2 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących robót budowlanych: 4.2.1 Roboty rozbiórkowe ( opis str. 28 – 31 projektu budowlano-architektonicznego TOM nr1; rys. nr 3 projektu budowlano-architektonicznego TOM nr 2) : − demontaż słupów oświetleniowych, − rozbiórka placu manewrowego(plac betonowy), − wycinka drzew, − rozbiórka wiat dla zawodników, − rozbiórka wewnętrznych ogrodzeń betonowych 4.2.2 Roboty budowlane (opis DZIAŁ II i DZIAŁ III – str. 61-78 – projektu budowlano-architektonicznego TOM nr1)  przebudowa boiska treningowego na boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej, o polu brutto 115x74m do piłki nożnej,  budowa trybuny przy boisku treningowym dla 321 osób o konstrukcji lekkiej modułowej, stalowej,  budowa infrastruktury podziemnej,  budowa systemu nawadniania płyty boiska,  budowa systemu odwodnienia płyty boiska,  budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 46x32m z ogrodzeniem,  budowa kortów tenisowych o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 36x36,5m z ogrodzeniem,  wykonanie ogrodzenia boiska i kortów,  montaż bramek, wiat dla zawodników oraz innych projektowanych artykułów i sprzętów sportowych,  wykonanie ogrodzenia wraz z montażem piłkochwytów zabramkowych,  budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw o powierzchni ok. 200m2,  montaż urządzeń małej architektury - ławki, kosze, stoły, wiaty dla zawodników,  nasadzenia drzew i traw ozdobnych,  przebudowa istniejącego oświetlenia boiska treningowego z projektorami zawieszonymi na słupach/masztach,  realizacja wszelkich robót, dostaw i usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym utwardzenie terenu na potrzebę wykonania tymczasowej drogi dla obsługi budowy. 4.3 Uwaga: 4.3.1 Z realizacji zamówienia Zamawiający wyłączył: A. prace polegające na ( opis DZIAŁ I str. 50 -60 projektu budowlano-architektonicznego TOM nr1) :  przebudowie boiska z naturalną nawierzchnią trawiastą i bieżnią lekkoatletyczną poliuretanową wraz ze skocznią w dal (rys. nr 4, 4B,4D w projekcie budowlano-architektonicznego TOM nr2) wraz z wszelkimi robotami związanymi z tą przebudową oraz z wszelkim jego wyposażeniem, − rozbiórce i przebudowie trybuny przy stadionie lekkoatletycznym dla 420 osób o konstrukcji betonowej, prefabrykowanej, − budowie infrastruktury podziemnej boiska o nawierzchni trawiastej, − budowie systemu nawadniania trawiastej płyty boiska, B. prace rozbiórkowe polegające na (opis str. 28 – 31 projektu budowlano-architektonicznego TOM nr1) : − demontażu trybun sportowych, − rozbiórce budynku przy ul. Sportowej, − rozbiórce wewnętrznych ogrodzeń stalowych. 4.4 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:  organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,  doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych,  utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,  uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 4.5 Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem wykonania robót i sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia (wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej obiektu i terenu przyszłych robót ponosi Wykonawca). 4.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 4.7 Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w:  załączniku Nr 10 do SIWZ - dokumentacja projektowa,  załączniku Nr 9 do SIWZ – przedmiar robót. 4.8 Zamawiający umożliwia oferentom wybór jednego z dwóch wariantów trawy syntetycznej i przedstawia oczekiwane cechy dotyczące minimalnych parametrów i wymogów dla sztucznej trawy w podanych zakresach. Wykonawca zobowiązany jest wycenić i wykonać boisko ze sztucznej nawierzchni według następujących wytycznych 4.8.1. Wariant nr 1.Trawa syntetyczna – zgodnie z projektem 4.8.2. Wariant nr 2. Trawa syntetyczna: 1) Wysokość włókna: min. 60mm. 2) Ilość pęczków min. 9400/m2. 3) Ilość włókien: min. 132.000/m2. 4) Waga całkowita: min. 3100 g/m2. 5) Waga włókna: min. 1900 g/m2. 6) W jednym pęczku min. dwa rodzaje włókien z czego jedno włókno o szerokości min. 2,30 mm. 7) Pierwsze włókno monofilowe, 100% polietylen, w kształcie litery Caro o grubości min. 270 mikronów i szerokości min. 1,00 mm. 8) Drugie włókno monofilowe, 100% polietylen, w kształcie litery T o grubości min. 420 mikronów i szerokości min. 2,3 mm z rdzeniem stabilizującym. 9) Dtex pęczka: min 15.900; 10) Wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu: min. 75N/100mm; 11) Wyrywanie pęczka po starzeniu: min. 62N; 12) Przepuszczalność wody przez kompletny system: min. 890 mm/h; 13) Typ trawy: monofil; 14) Rodzaj trawy: 100% polietylen; 15) Trawa tuftowana; 16) Podkład lateksowy; 17) Wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu w kolorze szarym, ilość zgodna z badaniem laboratoryjnym; 18) Kolor zielony: min 2 odcienie. 4.9 Zamawiający umożliwia oferentom wybór jednego z dwóch wariantów trawy syntetycznej na kort tenisowy i przedstawia oczekiwane cechy dotyczące minimalnych parametrów i wymogów dla sztucznej trawy w podanych zakresach. Wykonawca zobowiązany jest wycenić i wykonać kort tenisowy ze sztucznej nawierzchni według następujących wytycznych 4.9.1. Wariant nr 1.Trawa syntetyczna – zgodnie z projektem 4.9.2. Wariant nr 2. Trawa syntetyczna: 1) Trawy syntetyczna o długości włosia 18 mm wykonana z włókien monofilowych, teksturowanych (kręconych) 2) Parametry nawierzchni syntetycznej trawiastej: -nawierzchnia wykonana w technologii piaskowej, -typ włókna: 100 % monofil, włókna teksturowane (skręcone) -podkład trawy: lateksowy -ciężar włókna: min. 11.500 Dtex. -grubość włókna min. 180 mikronów -wysokość włókna: min. 18 mm, -ilość pęczków: min. 22500 m2 (16 włókien w pęczku) -ilość włókien: min. 360 000/ m2 - waga włókna: min. 1100gr/m2 -ciężar całkowity nawierzchni: min. 2.100 gr. / m2 -kolor nawierzchni: zielony 3) wypełnienie: nawierzchnię z trawy syntetycznej należy wypełnić piaskiem kwarcowym o uziarnieniu 0,2-1,2mm w ilości ok.10 kg/m2 zgodnie z rekomendacją jej Producenta. 4.10 Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie. 4.11. Rozwiązania równoważne. 1) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 2) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. 4) Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. NUMERACJA WYNIKA Z ZAPISÓW SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 12.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2018, poz. 110 z późn. zm). 12.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed terminem otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.14.2020” W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 109 /I piętro/. 12.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 12.6. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie. 12.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego ofert została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –załącznik nr 8 do SIWZ, - dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), - dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach