Przetargi.pl
Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap

Gmina Wojciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-204 Wojciechów, Wojciechów 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5177241 w. 30 , fax. 081 5177665
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojciechów
    Wojciechów 5 5
    24-204 Wojciechów, woj. lubelskie
    tel. 081 5177241 w. 30, fax. 081 5177665
    REGON: 43102018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji stacji wodociągowej Palikije i budowy sieci wodociągowej bez przyłączy w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V, w tym: a) Modernizacja stacji wodociągowej Palikije obejmuje: - studnia S1 ujęcie wody i zbiornik ścieków - budynek stacji wodociągowej - zbiornik wodociągowy żelb.V=2x150m3 - przewody technologiczne wodociągowe zewnętrzne - kanalizacja zewnętrzna - zasilanie energetyczne /linie kablowe zasilające zalicznikowe/ - zagospodarowanie terenu stacji b) Budowa sieci wodociągowej etap I obejmuje: - roboty ziemne - sieć wodociągowa i uzbrojenie - przepusty i przewierty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia stanowi: - zał. nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót modernizacji stacji - zał. nr 6 do SIWZ - Przedmiar robót budowy sieci - zał. nr 7 do SIWZ - Projekt zagospodarowania stacji - zał. nr 8 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji branża budowlana - zał. nr 9 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji branża sanitarna - zał. nr 10 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji branża elektryczna cz. I, II i III - zał. nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany sieci wodociągowej cz. I, II i III - zał. nr 12 do SIWZ - Projekt budowlany sieci wodociągowej droga wojewódzka - zał. nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna modernizacji stacji - zał. nr 14 do SIWZ - Specyfikacja techniczna budowy sieci - zał. nr 15 do SIWZ - BIOZ modernizacja stacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) oferent musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym; b) oferent nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) posiadają doświadczenie w zakresie realizacji minimum 3 zamówień odpowiadających proporcjonalnie swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia; b) dysponują osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej bez ograniczeń oraz kierowników robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i drogowej posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 zł; b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000,00 zł. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek art. 24 ustawy Pzp. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, o których mowa w pkt 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe w trybie art. 26 ustawy Pzp po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem (fakultatywnie) 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium w odpowiedniej formie, wysokości i terminie 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych wg zał. nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) parafowany wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ jako akceptacja warunków umowy; 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności; 11) aktualne dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika budowy i kierowników robót oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl lub www.wojciechow.pl zakładka BIP - Zamówienie publiczne z siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach