Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Szulborzu Wielkim

GMINA SZULBORZE WIELKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZULBORZE WIELKIE
    ul. Romantyczna 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    REGON: 450670114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Szulborzu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Szulborzu Wielkim”.Przewidywany zakres robót: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2021 poz. 2351 z późn.zm.)CZĘŚĆ OPISOWA - OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIACelem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Szulborzu Wielkimna działce nr 360/1 i 360/2, która ma na celu zwiększenie zdolności produkcyjnych stacjiuzdatniania wody, dostosowanie jej do aktualnie stosowanych rozwiązań technicznych celemzmniejszenia awaryjności i polepszenia parametrów technicznych pracy.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Szulborzu Wielkim która zakłada wykonanienastępujących prac modernizacyjnych:- wymiana dwóch zbiorników na zbiorniki o pojemności minimum 100 m sześciennych,- zabezpieczenie zbiorników poprzez budowę ogrodzenia panelowego wokół tych zbiorników z bramą przesuwną o szerokości 5 m,- wykonanie ogrodzenia przy wejściu do SUW od strony szkoły,- wykonanie ogrodzenia studni (z tyłu szkoły)- wykonanie ciągów komunikacyjnych z kruszywa łamanego (od bramy wjazdowej dowejścia z tyłu SUW oraz studni),- zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wód popłucznych- wykonanie (wymiana) 3 pochylni z kostki betonowej- naprawa ubytków w elewacji oraz wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej,- odmalowanie ściany i sufitów w pomieszczeniach stacji uzdatniania wody,- wykonanie otworu technologicznego w ścianie pomiędzy halami filtrów- Wykonanie ław fundamentowych pod wymianę oraz nowe filtry i aeratory- Wykonanie nowych posadzek z ułożeniem gresu.- wymiana armatury na stalową nierdzewną (kwasoodporną) wraz z zamontowaniemczujników napowietrzania i mętności,- wykonanie nowego orurowania pomiędzy elementami zainstalowanymi na stacji a nowymizbiornikami i komorą zasuw- wykonanie nowego orurowania pomiędzy elementami zainstalowanymi na stacjia studniami głębinowym,- wykonanie nowych przyłączy elektrycznych do pomp zainstalowanych w studniachgłębinowych,- montaż nowych obudów typu Lange,- wymiana aeratora plus montaż dodatkowego między filtrami,- wymiana przepustnic,- wymiana systemu przygotowania powietrza,- Wymiana systemu uzdatniania wody na układ dwustopniowy z podwójnymnapowietrzaniem o wydajności 50 m3/h,- dostawa złóż,- montaż lampy UV na wyjściu,- montaż przepływomierzy elektromagnetycznych,- modyfikacja algorytmu sterowania,- modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne,- opomiarowanie przyłącza elektrycznego,- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWh,- likwidacja nieczynnej, starej studni,Zamawiający wraz z PFU udostępnia dokumenty w wersji elektronicznej (jako dokumenty niewiążące).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 60.000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).3. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminę Szulborze Wielkie) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu.5. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.;2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:• zaprojektował minimum jedną Stacje Uzdatniania Wody oraz• wybudował minimum jedną Stacje Uzdatniania Wody;b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci projektanta i kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń o specjalności wodno-kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach