Gminny Zakład Komunalny w Nieporęcie ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, ul. Podleśna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 774 87 89 , fax. 22 774 87 89
- Data zamieszczenia: 2017-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny w Nieporęcie
ul. Podleśna
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 22 774 87 89, fax. 22 774 87 89
REGON: 14166278900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk.nieporet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym – branża elektryczna i AKPIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 45000000-7 Roboty budowlane 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Zamówienie obejmuje modernizację stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym w zakresie branży elektrycznej i AKPIA: 2. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w „Programie funkcjonalno-użytkowym modernizacji stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym – branża elektryczna i AKPIA”, sporządzonym przez RAPIS Małkowski Paweł, ul. Górczewska 181 lok. 402D, 01-459 Warszawa. Etap I: 1) wykonanie inwentaryzacji obiektu w części elektrycznej i AKPiA, 2) wykonanie projektu nowej rozdzielnicy głównej RG w oparciu o istniejący projekt, program funkcjonalno-użytkowy i przyszłościową rozbudowę uzgodnioną z inwestorem również – 3 egzemplarze + zapis na płycie CD w formacie pdf., 3) wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie systemu sterowania dla modernizowanej stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym wg. zaakceptowanego projektu, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej – 3 egzemplarze w wersji papierowej + zapis na płycie CD w formacie pdf., 5) wyciągnięcie pomp (studnia Nr 1 i 2) w celu zamontowania aparatury pomiarowej – czujników, 6) serwis w okresie gwarancji raz na rok, 7) uwzględnienie studni Nr 3 (inwestycja przyszłoroczna) przy wykonywaniu rozdzielnicy RG wraz z przyłączeniem jej do układu sterowania, w momencie gdy studnia zostanie wykonana. Etap II: przyłączenie studni Nr 3 do układu sterowania, w momencie gdy studnia zostanie wykonana. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody podczas modernizacji stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym za wyjątkiem przerw koniecznych wynikających z technologii prac (dopuszcza się przerwy w pracy stacji do 6 godzin). 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia stosownie do danej branży. 2) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy; 4) wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, zawierającego opis sposobu organizacji robót; 5) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane; 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie rozwiązań mieszczących się w granicach podanych w PFU oraz pod warunkiem, że wybrane procesy będą dobrze znane, sprawdzone i będą posiadały referencje dla obiektu podobnej wielkości, podobnym obciążeniu i eksploatowane w podobnych warunkach klimatycznych. Zastosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w PFU, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program funkcjonalno-użytkowy modernizacji stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym – branża elektryczna i AKPIA””, „Przedmiar robót”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 poz. 1666, z późn. zm.). 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 7-9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 9 będą anonimizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 93 8013 1029 2003 0071 0879 0005. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania; b) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. d) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16