Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusocicach

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2021-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusocicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji (operacji) w formie zaprojektuj i wybuduj pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusocicach”. Operacja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Działanie: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich. Umowa nr 00042-65150-UM0600221/19 z dnia 26.08.2020 r. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych prac, tj. uzgodnień formalnych, pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę, sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego, wykonanie robót zasadniczych i towarzyszących, których skutkiem będzie zwiększenie wydajności SUW w Rusocicach do 48 m3/godz. Przedmiot zamówienia znajduje się na terenie gminy Czernichów w województwie małopolskim. Przedmiot zamówienia obejmuje zwłaszcza następujące zakresy: 1) prace projektowe: Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Rozwiązania muszą spełniać wymagania Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wnioski o wydanie decyzji administracyjnych przed złożeniem do Organu muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Powyższa akceptacja nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za opracowany dokument; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących i świadczeń nie będącymi robotami budowlanymi, a niezbędnymi do ich wykonania. Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości ich funkcjonowania w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 5) dokumentację powykonawczą – 3 kpl., 6) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz na 2 tygodnie, 7) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego, 8) inne prace - zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) warunkami uzyskanych w trakcie projektowania decyzji administracyjnych i środowiskowych; 3) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach