Gmina Maciejowice ogłasza przetarg
- Adres: 08-480 Maciejowice, Rynek 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Maciejowice
Rynek 7
08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
REGON: 711582291 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu- etap II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
V.1. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu- etap II.1.1. Zamówienie będzie realizowane w formie Zaprojektuj i wybuduj.1.2. Przedmiot zamówienia na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmuje m.in. :Ujęcia wody Opracowanie dokumentacji likwidacji istniejących szachtów studziennych wykonanych w postaci cembrowin betonowych obsypanych ziemią. 3 kpl.Demontaż szachtów studziennych betonowych z obsypką, demontaż głowic studziennych z osprzętem, przedłużenie rury osłonowej i nadfiltrowej, zalanie betonowej płyty fundamentowej. 3 zestawyOdłączenie i ponowne przyłącza energetyczne studni, demontaż szafki przyłączeniowej, zabezpieczenie i przyłączenie do nowej rozdzielni 3 kpl.Rury wznośne - tłoczne, kształtki ze stali nierdzewnej, obejmy poza zestawami technologicznymi, rurki depresyjnej rury PE z niezbędnymi kształtkami oraz oprzyrządowanie głowić studni głębinowych - przyłącza 3 kpl.Zestaw pompowy zatapialny z montażem w otworze studziennym i regeneracja pomp istniejących 3 kpl.Dostawa i montaż obudów studni głębinowych z głowicą, automatycznym pomiarem lustra wody i zabezpieczeniem przed sucho biegiem 3 kpl.Badania, pompowania i rozruch technologiczny urządzeń oraz gwarancja 3 kpl.Załadunek, transport, rozładunek, montaż prefabrykowanych urządzeń, nadzór, Dokumentacja DTR, rysunki powykonawcze, obliczenia i dobory urządzeń 3 kpl.Utylizacja zdemontowanych urządzeń, gruntu i przywrócenie terenu dla zapewnienia warunków sanitarnych w strefie sanitarnej SUW 3 kplZbiornik retencyjny Wymiana izolacji bitumicznej powierzchni zbiornika retencyjnego na gorąco oraz uzupełnienie ubytków i uszczelnienie włazów 2 kpl.Czyszczenie zbiorników, uzupełnienia ubytków, umycie ścian, dezynfekcja z badaniami wody po czyszczeniu 2 kpl.Wymiana sond poziomu lustra wody w zbiornikach z badaniem skuteczności 2 kpl.Stacja uzdatniania wody Wymiana kompresorów na sprężarka śrubowa ze zbiornikiem 200l, wymiana reduktorów ciśnienia wraz filtrami przy aeratorach, automatyki wyrównującej poduszki powietrza wraz z wymiana instalacji sprężonego powietrza oraz instalacji odpowietrzającej zbiorniki filtrów odżelaziaczy (3szt) i odmanganiaczy (3szt). 2 kpl.Wymiana uszczelnienia dławic zestawu hydroforowego 6 kpl.Wymiana wodomierza MW 150 1 kpl.Wymiana chloratora 1 kpl.Dobór i montaż osuszaczy powietrza w hali filtrów 2 kpl.Wymiana koryt pomiarowych wód popłucznych z filtrów oraz rury spustowej z filtra nr.1 oraz pompy płuczącej z zakupem pompy rezerwowej 1 kpl.Monitoring technologii SUW z powiadomieniem SMS 1 kpl.Rozruch technologii urządzeń oraz gwarancja 1 kpl.Instalacja wód popłucznych Przebudowa przyłącza wód popłucznych od budynku do zbiornika na odcinku 12m 1 kpl.Oczyszczenie komór osadnika wód popłucznych z osadów z utylizacją osadów 12 studniWymiana pompy zatapialnej zbiornika wód popłucznych z zakupem pompy rezerwowej oraz pompy płuczącej 1 kpl.Roboty towarzyszące Załadunek, transport, rozładunek, utylizacja zdemontowanych urządzeń nie nadających się do eksploatacji oraz materiałów rozbiórkach po robotach budowlanych 1 kpl.Nadzór Inwestorski i autorski 1 kpl. Inwestycja dotyczy modernizacji instalacji technologicznej istniejącej SUW i ujęć wody. Przebudowa będzie realizowana na terenie istniejącej i pracującej SUW w m. Pogorzelec.Po zakończeniu robót budowlano-montażowych a przed oddaniem całego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ukształtowania całego terenu jeśli został zniszczony w trakcie realizacji modernizacji.Sposób prowadzenia robót związanych z przebudową SUW musi zapewnić utrzymanie ruchu i eksploatacji na istniejących instalacjach pracującej SUW w Pogorzelcu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych w terminie do 06.09.2023 r. do godziny 10.00.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającegonr 45 9217 0001 0030 0445 2000 0060 z dopiskiem nazwy zadania.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 500 000,00 zł brutto.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wykazać, że warunek doświadczenia winien spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w całości.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: min. 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);Przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia (w tym wpis na listę członków właściwego samorządu zawodowego) wydane na podstawie aktualnie obowiązującej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pojęcie „uprawnienia budowlane” należy rozpatrywać z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.UWAGA:Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18