Przetargi.pl
„MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIŁORADZU ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOŃCZEWICACH”

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIŁORADZU ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOŃCZEWICACH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w Miłoradzu oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Kończewicach. 2.Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielono na 2 części: CZĘŚĆ I – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Miłoradzu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej Stacji Uzdatniania Wody, znajdującej się na działce 13/12, obręb 0006 Miłoradz. BRANŻA ARCHITEKTONICZNO – KONSTRUKCYJNA I ZAGOSPODAROWANIA TERENU: Istniejący obiekt jest parterowym budynkiem wolnostojącym. Konstrukcję nośną stanowią ściany murowane oraz dach płaski w postaci prefabrykowanych płyt żelbetowych. Wymiary budynku po modernizacji: Długość 9,43 m Szerokość 9,49 m Wysokość 6,22 m Pow. użytkowa 92,08 m2 Kubatura 500,0 m3 Ilość kondygnacji 1 Zakres prac obejmuje: • remont i rozbudowa istniejącego budynku SUW, • budowę zbiorników retencyjnych, • budowę zbiornika osadnikowego, • wymianę obudów studni głębinowych, • wykonanie nawierzchni utwardzonych, • wymiana ogrodzenia. Na terenie inwestycji znajduje się budynek technologiczny, dwa ujęcia wody, cztery studnie osadnikowe oraz sieci wodociągowe, kanalizacyjne i energetyczne przeznaczone do dalszego użytkowania. Teren ujęcia jest ogrodzony – siatka stalowa ze słupkami stalowymi, bramą i furtką, przeznaczone do wymiany. Istniejący obiekt jest parterowym budynkiem wolnostojącym. Zestawienie powierzchni zabudowy: a)budynek SUW 110,5 m2 b)zbiornik retencyjny 20,0 m2 c)zbiornik osadnikowy 11,9 m2 d)studnie głębinowe 4,6 m2 e)teren utwardzony nawierzchnia manewrowa 92,5 m2 opaski wokół obiektów i chodnik 57,4 m2 Bilans terenu: a)łączna powierzchnia działki nr 134/2 1116,6 m2 b)powierzchnia zabudowy 147,0 m2 c)powierzchnia biologicznie czynna 819,7 m2 Szczegółowy zakres prac w branży architektoniczno – konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu został zamieszczony w dokumentacji projektowej tom I „Projekt zagospodarowania terenu” oraz tom II „Branża architektoniczno – konstrukcyjna” oraz STWIORB dla tomu I i II, znajdujących się w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. BRANŻA SANITARNA Źródłem zasilania wewnętrznej instalacji będzie projektowany układ wody technologicznej uzdatnionej. Instalację wodociągową zaprojektowano z rur polietylenowych. Rurociągi prowadzić po wierzchu ścian i stropów. Przy przejściach przez przegrody budowlane stosować rury osłonowe o dwie dymensje większe od rury zasadniczej. Wszystkie urządzenia sanitarne wyposażyć w armaturę odcinającą. Stosować zawory wchodzące w skład systemu lub typowe kulowe zawory zaporowe, a przy podejściach pod armaturę pionową kulowe, kątowe zawory z odejściami do podłączeń elastycznych. Zgodnie z wymogami BHP dla pomieszczenia magazynu chloru zaprojektowano natrysk bezpieczeństwa z oczomyjką. Zasilanie odbiorników sanitarnych w pomieszczeniach technologicznych, zabezpieczyć zaworem antyskażeniowym typu BA. Wszystkie rurociągi izolować cieplnie pianką polietylenową gr. 30mm. Ścieki z odwodnienia hali odprowadzane będą nowoprojektowanym układem kanalizacji sanitarnej. Natomiast odwodnienie posadzki z pomieszczenia chlorowni do nowoprojektowanej studzienki bezodpływowej. W projekcie oparto się na rurach i kształtkach z PVC produkcji firmy. Całą instalacje powyżej 110 wykonać z rur i kształtek z PVC w systemie rur kielichowych kanalizacji sanitarnej zewnętrznej w klasie S ( 6 kg/cm ) s/D=0,03 SDR=34, natomiast całą kanalizacje nadziemną oraz podziemną do 110 w systemie wyrobów kanalizacji wewnętrznej. Łączenie rur na wcisk. Szczelność połączeń zapewnią gumowe uszczelki umieszczone fabrycznie w kielichach rur i kształtek. W miejscach gdzie poziomy przechodzą pod ławami fundamentowymi stosować tuleje ochronne z PVC o dwie dymensje większe od rury zasadniczej. Długość rur ochronnych powinna być o 25 cm większa z każdej strony od wielkości ław. Piony wyposażyć w czyszczaki na wysokości 50cm nad posadzką. Odwodnienie dachu projektowanego budynku przewidziano na teren za pośrednictwem zewnętrznych pionów deszczowych. Instalację wykonać w systemie rur PVC. Ścieki z odwodnienia posadzek pomieszczenia chlorowni odprowadzane będą do szczelnej studzienki bezodpływowej Ø1200mm z kręgów betonowych. Przyjęto 1,5 m głębokości części osadnikowej studzienki. Odpływ ścieków z odwodnienia hali filtrów zaprojektowano do kanalizacji sanitarnej. Odbiornikiem ścieków sanitarnych- technologicznych jest kanalizacja sanitarna prowadzona na działce własnej SUW. Przyłącze oraz sieć wewnętrzna należy wykonywać metodą wykopu otwartego. Wykopy wykonać jako wąsko przestrzenne z umocnieniem typu Box. Prace w obrębie roślin należy wykonać ręcznie, bez korzystania ze sprzętu mechanicznego a rosnące na terenie objętym planową inwestycją drzewa i krzewy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Ziemię i urobek z wykopu nie odkładać na pnie drzew i krzewów a prace związane z użyciem sprzętu mechanicznego i urządzeń technicznych wykonać w sposób w sposób nie szkodzący drzewom. Studnie żelbetowe wykonać z prefabrykowanych elementów żelbetowych łączonych za pomocą uszczelek gumowych. Studnie należy posadowić na wylewce betonowej z betonu C16/20 grubości 15 cm. Studnię wykonać jako szczelną. Projektowana rozbudowa instalacji wodociągowej na terenie polegać będzie na podłączeniu nowo projektowanych zbiorników retencyjnych (zgodnie z dokumentacją technologiczną) do budynku SUW. Będzie to przewód zasilający zbiorniki i przewód powrotny na stację SUW. Prowadzenie instalacji wodociągowej przedstawione w części graficznej opracowania. Za rozdziałem na zbiorniki zamontować zasuwy miękko uszczelniane kołnierzowe z teleskopem w obudowie i skrzynka uliczną. Szczegółowy zakres prac w branży sanitarnej został zamieszczony w dokumentacji projektowej tom V „Branża Sanitarna” oraz STWIORB dla tomu V, znajdujących się w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. BRANŻA ELEKTRYCZA I AKPIA Projektowana jest modernizacja stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej w miejscowości Miłoradz, działka nr 13/12, gmina Miłoradz. Celem nowej technologii jest skuteczna redukcja zanieczyszczeń fizykochemicznych takich jak: żelazo, jon amonowy w ujmowanej wodzie. Uwzględniając parametry wody surowej i uwzględniając powyższą uwagę proponowana technologia uzdatniania wody opiera się na następujących procesach: 1)napowietrzaniu wody studziennej na aeratorze ciśnieniowym; 2)filtracji i nitryfikacji w filtrach ciśnieniowych; 3)magazynowaniu wody uzdatnionej w dwóch zbiornikach retencyjnych; 4)pompowaniu II stopnia do sieci; 5)stosowanej awaryjnie dezynfekcji wody kierowanej na sieć przy użyciu podchlorynu sodowego. W pierwszym etapie woda studzienna napowietrzana będzie w aeratorze. Podczas przepływu wody przez filtry z wypełnieniem mineralnym nastąpi odżelazienie, odmanganianie i nitryfikacja jonu amonowego. Następnie woda uzdatniona będzie podawana bezpośrednio do zbiorników retencyjnych. Projektowana wydajność instalacji uzdatniania wody zgodnie z wymogami postawionymi w SIWZ wynosi max. 57 m3/h. Dotrzymanie wymaganej w SIWZ ilości wody tłoczonej do sieci na poziomie Qmaxh = 130 m3/h będzie zapewnione poprzez zastosowanie ze-stawu hydroforowego oraz odpowiednio dużego bufora wody uzdatnionej. Przewiduje się zabudowanie dwóch zbiorników wody uzdatnionej o łącznej pojemności 150m3. W zakresie branży elektrycznej i AKPiA obejmuje: - zewnętrzne linie kablowe zasilające i sterownicze, - zasilanie i sterowanie urządzeń technologicznych SUW, - instalacja ogólno -elektryczna budynku SUW Szczegółowy zakres prac został zamieszczony w dokumentacji projektowej „Branża elektryczna i AKPiA” oraz STWIOR dla branży elektrycznej, znajdujących się w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. BRANŻA TECHNOLOGICZNA Projektowana jest modernizacja stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej w miejscowości Miłoradz, działka nr 13/12, gmina Miłoradz. Celem nowej technologii jest skuteczna redukcja zanieczyszczeń fizykochemicznych takich jak: żelazo, jon amonowy w ujmowanej wodzie. Uwzględniając parametry wody surowej i uwzględniając powyższą uwagę proponowana technologia uzdatniania wody opiera się na na-stępujących procesach: 1)napowietrzaniu wody studziennej na aeratorze ciśnieniowym; 2)filtracji i nitryfikacji w filtrach ciśnieniowych; 3)magazynowaniu wody uzdatnionej w dwóch zbiornikach retencyjnych; 4)pompowaniu II stopnia do sieci; 5)stosowanej awaryjnie dezynfekcji wody kierowanej na sieć przy użyciu podchlorynu sodowego. W pierwszym etapie woda studzienna napowietrzana będzie w aeratorze. Podczas przepływu wody przez filtry z wypełnieniem mineralnym nastąpi odżelazienie, odmanganianie i nitryfikacja jonu amonowego. Następnie woda uzdatniona będzie podawana bezpośrednio do zbiorników retencyjnych. Projektowana wydajność instalacji uzdatniania wody zgodnie z wymogami postawionymi w SIWZ wynosi max. 57 m3/h. Dotrzymanie wymaganej w SIWZ ilości wody tłoczonej do sieci na poziomie Qmaxh = 130 m3/h będzie zapewnione poprzez zastosowanie zestawu hydroforowego oraz odpowiednio dużego bufora wody uzdatnionej. Przewiduje się zabudowanie dwóch zbiorników wody uzdatnionej o łącznej pojemności 150m3. Szczegółowy zakres prac dla branży technologicznej został zamieszczony w dokumentacji projektowej „Branża technologiczna” oraz STWIOR dla branży technologicznej, znajdujących się w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. Opis zamówienia dla Części I określony został w Załączniku Nr 1A do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II – BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOŃCZEWICACH Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej dla projektowanej zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej, która będzie wybudowana na działkach nr 364/1,14/11,14/12,14/13,361/1,361/2 obręb nr 0003 Kończewice. Długość zaplanowanej do budowy sieci kanalizacyjnej wynosi 0,163 km. od studni S1 do S37. Sieć kanalizacji sanitarnej dla obsługi zabudowy zaprojektowana została jako sieć grawitacyjna ø200 PVC, którą ścieki będą odpływały do projektowanej na terenie zainwestowania przepompowni ścieków sanitarnych. Z przepompowni ścieki będą tłoczone do istniejącej gminnej sieci sanitarnej na terenie miejscowości Kończewice, którą będą odpływać do grupowej, gminnej oczyszczalni ścieków w Miłoradzu. Od projektowanej sieci kanalizacyjnej projektuje się trzy przyłącza grawitacyjne do istniejącej zabudowy mieszkaniowej. Do projektowanej sieci zostaną włączone przyłącza grawitacyjne z rur Φ160 PVC-u. Od istniejącej i będącej w budowie zabudowy mieszkalnej na działkach 361/1, 361/2 i 14/13. Sieci i przyłącza projektuje się w oparciu o normę PN-EN 752-2; 2000. Sieć i przyłącza projektuje się z rur ø200x5,9 i ø160x4,7 mm PCV-U kanalizacyjnych, jednowarstwowych, sieciowych, klasy „S”- SDR 34 i sztywności SN-8. Rury te posiadają połączenia kielichowe z uszczelką wargową EPDM w systemie POWER-LOCK. Na trasie sieci zaprojektowano studnie rewizyjno-przyłączeniowe. Studnie projektuje się jako systemowe o średnicy Ø 425 mm w/g PN-B-10729; 1999 „Kanalizacja. Studzienki kanalizacyjne”, z włazem typu ciężkiego 40 T wg PN-80/H-74051.02. Wszystkie studnie zbudowane są z kinet połączeniowych lub zbiorczych, rury trzonowej karbowanej z PE, uszczelki i adapteru teleskopowego, betonowego pierścienia odciążającego oraz włazu żeliwnego przejazdowego, typ ciężki 40 T w/g PN-80/H-74051.02. Rury kanalizacyjne należy układać w przygotowanym wykopie na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości 15 cm. Po ułożeniu i zainwentaryzowaniu rury należy obsypać piaskiem do wysokości 0,2 m ponad wierzch rury. Ponad obsypką wykop należy zasypywać piaskiem (wymiana gruntu). Przyjęto jako obowiązujące zagęszczenie ziemi w wykopach do zmodyfikowanej wartości Proctora : ● pod drogami i placami manewrowymi I = 100% ● pod parkingami dla samochodów osobowych i terenami zielonymi I= 98% Minimalne spadki projektowanych kanałów : RUROCIĄG MIN.SPADEK Ø 160 1,5% Ø 200 0,5% Montaż rurociągów należy wykonywać wg informacji technicznej producenta rur. Technologia układania przewodów powinna zapewnić zachowanie przebiegu skarp zgodnie z Dokumentacją Projektową. Dla zapewnienia właściwego ułożenia kanału, zgodnie z zaprojektowaną osią, należy przez punkty osiowo trwałe oznakowane na łatach celowniczych przeciągnąć sznurek lub drut, na którym zawieszony jest ciężarek pionu między dwoma celowniczymi. Przed opuszczeniem rur do wykopu należy sprawdzić, czy nie mają widocznych uszkodzeń powstałych w czasie transportu lub czasie przechowywania. Ponadto rury należy starannie oczyścić ze szczególnym zwracaniem uwagi na kielichy i bose końce rur (uszczelki). Uszkodzone rury powinny być usuwane i przechowywane poza obszarem wykonywania montażu. Rury należy opuszczać do wykopu powoli i ostrożnie, ręcznie, lub przy pomocy koparki. Zabrania się rzucania rur do wykopu. Odpowiednie odcinki rur powinny być opuszczane do wykopu na przygotowane i wyrównane podłoże o odpowiednim nachyleniu (spadku). Każda rura powinna być układana zgodnie z projektowaną osią i nachyleniem (spadkiem) jak również powinna ściśle przylegać do podłoża na swojej całej długości, co najmniej na ¼ obwodu, symetrycznie do osi. Podczas montażu kanału wykop powinien być odwodniony. Rury powinny być układane kielichami w stronę przeciwną niż kierunek przepływu ścieków. Kielichowe rury PVC-u powinny być łączone przy pomocy uszczelek montowanych fabrycznie. Rurociągi po zmontowaniu należy sprawdzić pod względem drożności i wynikowych spadków, a także poddać próbie wraz ze studzienkami rewizyjnymi na szczelność; w odniesieniu do infiltracji i eksfiltracji zgodnie z PN-92/B-10735. Rurociąg kanalizacyjny po ułożeniu i zainwentaryzowaniu należy obsypać piaskiem 30 cm ponad wierzch rury i dalej ziemią pozyskaną z wykopu. Wykop należy zagęścić do wskaźnika I= 1,00 w pasie drogowym i do wskaźnika I=0,95 pod terenami zielonymi. Rurociągi i studnie należy posadawiać : - w gruntach rodzimych suchych na podsypce piaskowej grubości 15 cm; - w torfach i namułach w zagęszczonej podsypce piaskowo-żwirowej grubości 30 cm - w przypadku bardzo słabych gruntów stosować siatki wzmacniające lub geowłókninę; Wszystkie partie gruntu rozmokniętego należy wybrać i zastąpić betonem B 7,5. Szczegółowe decyzje dotyczące posadowienia rurociągów w gruntach słabonośnych podejmie na bieżąco inspektor nadzoru inwestorskiego. Rurociągi po ułożeniu na projektowanych rzędnych obsypać warstwą 30 cm piasku ponad wierzch rury. Powyżej rurociągi obsypywać gruntem wcześnie pozyskanym z wykopów. Stosować podsypkę z piasku grubego lub średniego dobrze uziarnionego o wymaganym wskaźniku zagęszczenia min I=1,0 wg Proctora. Podłoże powinno być ułożone ze spadkiem dostosowanym do spadku kolektora określonego w projekcie. Podłoże należy uformować na kąt 90o, tak aby do podłoża przylegała 1/2 obwodu rury. Rury kanałowe należy układać na przygotowanym podłożu ze spadkiem określonym w projekcie. Montaż rur zgodnie z instrukcją producenta. Poszczególne ułożone rury powinny być unieruchomione przez obsypanie piaskiem średnim lub grubym i dokładnie podbite w pachach, aby rura nie zmieniła położenia przy montażu następnych rur. Zagęszczenie wykonywać warstwami z zachowaniem ostrożności, aby zminimalizować wstępne ugięcie i nie uszkodzić rur. Zasypkę wykopu wykonać z piasków grubych lub średnich z zagęszczeniem mechanicznym warstwami co 15 do 20 cm z zagęszczeniem wypełnienia 95- 100% wg Proctora . Do wysokości 30 cm ponad lico rury wykop zagęszczać ostrożnie przy pomocy lekkich urządzeń zagęszczających po obu jej stronach, zwracając uwagę aby nie zagęszczać bezpośrednio dotykając rury, pozostałą część wykopu można zagęszczać mechanicznie przy pomocy maszyn średnich i ciężkich. Trasę zagłębienia , spadki i średnice oraz długości rurociągów przedstawiono w części rysunkowej. Szczegółowy opis zamówienia dla Części I określony został w Załączniku Nr 1B do niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania wskazane w pkt. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka części. 4.W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu- nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1)30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla CZĘŚCI I Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Miłoradzu 2)600,00 zł (słownie: sześćset złotych) dla CZĘŚCI II Budowa Sieci Kanalizacyjnej w Kończewicach 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 Bank Spółdzielczy w Malborku z adnotacją „wadium- postępowanie nr R.271.8.2020” CZĘŚĆ ….. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 8.Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do wszystkich części, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ); 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców osobno lub wspólnie podpisane przez Pełnomocnika) ( zał. nr 3 do SIWZ); 3)Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (w przypadku Wykonawców w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje pełnomocnik bądź każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno) ( zał. nr 4 do SIWZ); 4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.3. 5)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy; 6)pisemne zobowiązanie Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 7)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy, wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp); w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach