Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowści Śmiechów

Urząd Gminy Będzino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-037 Będzino, Będzino 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3162470 w. 204 , fax. 094 3162307
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Będzino
    Będzino 19 19
    76-037 Będzino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3162470 w. 204, fax. 094 3162307
    REGON: 00053212200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzino.plwww.bedzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowści Śmiechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa stacji wodociągowej , budowa zbiornika retencyjnego wody o poj.100m?,linia kablowa ze złączem oraz instalacja elektryczna licznikowa w miejscowości Śmiechów gm.Będzino o zakresie robót: - zbiornik retencyjny o poj.100m? z fundamentem, - roboty remontowo-budowlane pomieszczenia stacji, - instalacje technologiczne stacji , - rurociągi do zbiornika retencyjnego, - wymiana pomp głębinowych na ujęciu - 2kpl, - montaż przepompowni wód popłucznych, - wymiana rozdzielnicy przystacyjnej i złącza kablowego, - linia kablowa nn zasilająca złącze kablowe i rozdzielnice, - linie kablowe nn zasilające i sterownicze, - rozdzielnica RPP, - rozdzielnica RHV, - montaż osprzętu, opraw, - oprogramowanie, rozruch, - konserwacja i pomiary transformatora 15/0,4k.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać wykonawcy , którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP oraz spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy PZP, m. in. posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia wykonali min. 2 roboty tożsame (o podomnym zakresie i charakterze) z przedmiotem zamównienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 300.000zł. każda; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia m.in . 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych , posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP; aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami stwierdzającymi że roboty te wykonanao należycie (referencje protokoły odbioru), wykaz osób wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bedzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach