Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów

Gmina Bodzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2607006 w. 30 , fax. 24 2607065
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzanów
    ul. Bankowa 7 7
    09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
    tel. 24 2607006 w. 30, fax. 24 2607065
    REGON: 61101522800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje modernizację układu technologicznego uzdatniania wody w Stanowo, gm. Bodzanów zlokalizowanej na działkach w celu ujednolicenia technologii uzdatniania wody oraz wzrostu wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi Planowany jest następujący zakres prac: Pełna zmiana technologii uzdatniania przewidująca zwiększenie wydajności stacji powyżej 100 m3/h i zapewniająca osiągnięcie parametrów wody uzdatnionej zgodnie z przepisami. orurowanie filtrów stal nierdzewna-spoiny należy wykonać metodą TIG przy użyciu głowicy zamkniętej, rozgałęzienia rur wykonać stosując technologię wyciągania szyjek metodą obróbki plastycznej w pełni zautomatyzowany system sterowania wraz z wizualizacją pracy urządzeń. Dostęp do wizualizacji odbywa sie za pośrednictwem łączy Internetowych -sieć 2G, 3G, łącza radiowe, światłowody- oraz wykorzystaniem darmowego oprogramowania -Linux, przeglądarka Internetowa- Wizualizacja moze być wyswietlana na wszystkich urządzeniach stacjonaranych i mobilnych z dostępem do Internetu -laptop, tablet, smartfon Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku SUW. Modernizacja pompowni sieciowych - zastąpienie pompowni hydroforowych na pompownie z falownikiem. Wymiana rurociągów pomiędzy studniami a halą filtrów. Wymiana rurociągów pomiędzy halą filtrów a zbiornikami retencyjnymi. Wymiana rurociągów tłocznych do sieci. Wymiana kabli energetycznych pomiędzy SUW a studniami. Wymiana zapasowego źródła zasilania (agregat prądotwórczy) Budowa odstojnika wód popłucznych Dostawa dwóch zbiorników retencyjnych pojemności 100 metrów sześciennych Wymiana posadzki w hali głównej. Malowanie hali wewnątrz Modernizacja dróg i chodników w obrębie stacji z chodnikami do studni Uporządkowanie terenu wokół zbiorników retencyjnych Wykonanie obudów studni z obłożeniem kostką brukową i wymianą włazów i zrobieniem schodów Ogrodzenie stacji i studni. Wydzielenia z hali części zajętej przez filtry i pompownie. wykonanie renowacji studni polegającej na wyczyszczeniu filtra, a przez to przywrócenie jej wydajności eksploatacyjnej - dobranie właściwej metody renowacji studni System dezynfekcji wody. Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: aeracja W zaprojektowanej technologii uzdatniania wody surowej, proce napowietrzania odgrywa kluczowe znaczenia dla uzyskania efektu końcowego. Wymaga się aby dostarczony zestaw aeracji uzyskał minimum wartość 6 mg/dm3 stopnia napowietrzenia wody dla następujących parametrów stałych: temp. wody: 10 0 C; ilość podawanego powietrza do aeratora zaprojektowanej wydajności ciągu technologicznego SUW napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania mini- mum 150 sekund, filtracja jednostopniowa - odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katali- tycznym, retencja wody w zbiorniku retencyjnym pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych. Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych para- metrów, Opracowanie instrukcji obsługi stacji ujęcia wody wraz z instrukcjami stanowiskowymi, Przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi stacji wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. Pozostałych zadań wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach. Wymiana agregatów pompowych w 4 studniach głębinowych wraz z wymianą rur wznośnych Renowacja 4 studni głębinowych poprzez dostosowanie ich do obecnych warunków technicznych studni głębinowych Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Użyte materiały i urządzenia pod względem parametrów technicznych i jakościowych będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ lub dokumentacji techniczno - projektowej o której mowa w po- wyższym ust. 4 przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. W celu dokonania oceny technicznej na etapie przetargu zastosowane urządzenia technologiczne wszyscy oferenci muszą wykazać w formie tabelarycznej i dołączyć do oferty w załączniku nr 8 do SIWZ . Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia. Ponadto dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji, filtracji, dmuchawy, pompy płucznej, rozdzielni pneumatycznej winni dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Nie dopuszcza się stosowania atestów PZH na poszczególne podzespoły zestawów technologicznych w zamian atestu na kompletne urządzenie. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie równoważnych zestawów technologicznych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników: kart katalogowych z dokładnym opisem oraz rysunkami technicznymi: rzut z góry, boku wraz z precyzyjnymi wymiarami; Deklarację Zgodności na kompletny zestaw technologiczny. Graficzny schemat instalacji sterującej; Graficzny schemat monitoringu krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badawczą, graficzny schemat płukania filtrów, udokumentowanie posiadanie maszyn i zaplecza technicznego pozwalającego na wykonanie zestawów technologicznych stacji zgodnie z przyjętym standardem wykonania tj. maszyny do obróbki rurociągów ze stali nierdzewnej o średnicach od DN32 do DN200 w szczególności: wykonania tj. maszyny do obróbki rurociągów ze stali nierdzewnej o średnicach od DN32 do DN200 w szczególności: głowica automatyczna do spawania orbitalnego, maszyna do wyciągania szyjek metodą obróbki plastycznej. W przypadku braku takich maszyn oferent powinien wskazać firmę (podwykonawcę / dostawcę) zdolną spełnić powyższe wymagania i udokumentować dysponowanie odpowiednim sprzętem. oświadczenie o posiadaniu własnej sieci serwisowej lub wykazanie dysponowaniem sieci serwisowej producenta technologii uzdatniania wody. Wymaga się aby reakcja serwisu była nie dłuższa niż 24h, a liczba pracowników zajmujących się obsługą gwarancyjną była nie mniejsza niż 4 osoby. Nie dopuszcza się zamiany tylko niektórych zestawów/urządzeń technologii uzdatniania. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 1 rok (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np.: referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i dokonania sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego Urządzenia technologiczne muszą być wykonane w hali technologicznej producenta w zorganizowanym procesie produkcji i kontroli. Gotowe urządzenia powinny przejść pozytyw-nie kontrolę na stanowisku testowym producenta. Proces produkcyjny powinien przebiegać zgodnie z systemem jakości ISO 9001-2001. Na obiekcie Zamawiającego dopuszcza się wy-łącznie montaż gotowych urządzeń, orurowania i instalacji. Certyfikat obligatoryjnie należy załączyć do oferty przetargowej. Firma winna posiadać certyfikat ISO 14001:2004 potwierdzający prowadzenie działalno-ści w zgodzie z zasadami ochrony środowiska. Certyfikat obligatoryjnie należy załączyć do oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Bodzanów, PBS Ciechanów o/Bodzanów nr 0982131018200206000156 0001. - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach