Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg
- Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
- Data zamieszczenia: 2016-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
ul. Twarda 12 12
14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
REGON: 51074368600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milomlyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI MIŁOMŁYN - I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Miłomłyn zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją zatwierdzoną decyzją Starosty Ostródzkiego - pozwoleniem na budowę Nr 88/2016 z dnia 05.04.2016r. 2. Wykonawca ma również obowiązek przeszkolenia 2 osób do obsługi Stacji Uzdatniania Wody. 3. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją niniejszego zamówienia stosownie do art. 29 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotyczące klauzul społecznych: 1) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudnić co najmniej 2 osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy; 2) Wymagania w zakresie zatrudnienia nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w pkt 1 samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa w pkt 1. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest ewidencjować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnego do pracodawcy; 5) W sytuacji gdy bezrobotny lub Wykonawca w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę , Wykonawca zobowiązany do zatrudnienia w miejsce tej osoby , inną osobę bezrobotną. 6) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnych w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto za każdą niezatrudnioną bezrobotną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. 4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecze budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) obsługę geodezyjną, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym badań czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materiały budowlane; 3) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 5) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy należy ponieść w związku z realizacją zamówienia. 5. Na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót, które odczytywane są łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej mogą stanowić materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny, w związku z przyjętą przez Zamawiającego zasadą wynagrodzenia ryczałtowego. 6. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszego przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 7. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze końcowym zadania. 8. Planując wykonanie robót należy wziąć pod uwagę zalecenia dotyczące warunków prowadzenia robót, w szczególności minimalnej temperatury oraz wilgotności powietrza. 9. Wszystkie roboty winne być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną. 10. Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych w miejscu, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 11. Podane ewentualne w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521205
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 15.000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną