Przetargi.pl
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Długobór wraz z budową sieci wodociągowej”

GMINA PŁOSKINIA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556208600
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁOSKINIA
    Płoskinia 8
    14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556208600
    REGON: 170748034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Długobór wraz z budową sieci wodociągowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Długobór wraz z budową sieci wodociągowej”Zakres robót do wykonania:• Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Długobór.• Zbiornik retencyjny założono jako zbiornik prefabrykowany ZPR1 o pojemności 50 m3. • Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Długobór.Dodatkowe wyjaśnieni:Przedmiar branża elektryczna:• nie należy kalkulować działu Instalacja CCTV (poz. nr 35, 36, 37, 38, 39, 40),• nie należy kalkulować działu Instalacja fotowoltaiczna (poz. nr 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50).Przedmiar robót budowlanych:• nie należy kalkulować poz. 16, 17, 18, 19.Przedmiar technologia stacji wraz z siecią wodociągową:• nie należy kalkulować działu Instalacja wentylacji mechanicznej (poz. nr 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75), • nie należy kalkulować działu Instalacja centralnego ogrzewania (poz. nr 76),• nie należy kalkulować pozycji działu Remont studni głębinowych 79, 80, 88, 90,• nie należy kalkulować pozycji działu 5.1 Roboty ziemne poz. nr 98,• Nie należy kalkulować pozycji działu 5.2 Roboty instalacyjne (poz. nr 104, 105, 136),• na etapie wykonawstwa należy zapewnić wykonanie przyłączenia istniejących przyłączy wodociągowych do nowo wybudowanej sieci wodociągowej, • nie należy kalkulować działu Tymczasowa droga utwardzona dojazdowa do budynku SUW (poz. nr 161, 162, 163, 164, 165, 166).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki do SWZ. 3. Roboty budowlane- instalacyjne:a) Kompleksowe wykonanie robót instalacyjnych, instalacji elektrycznej i automatyki sterowana dla całej instalacji. b) Dostawę i montaż kompletnych nowych elementów i urządzeń z uruchomieniem.c) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu. d) Wykonanie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania np. tablicy informacyjnej.e) Opracowanie instrukcji obsługi eksploatacji instalacji i konserwacji urządzeń.f) Przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji.g) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań.h) Przeprowadzenia szkoleń pracowników Wykonawcy z obsługi instalacji i urządzeń przed przystąpieniem do rozruchu, który będzie później brał udział w rozruchu, potwierdzony świadectwem otrzymanego przeszkolenia.i) Opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji oraz BHP dla instalacji wentylacji.j) Dostarczenie kompletnej dokumentacji odbiorowej DTR, deklaracji zgodności maszyn i urządzeń z normami lub innymi dokumentami odniesienia dopuszczającymi materiały i urządzenia do stosowania w budownictwie.k) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego wykonanej instalacji przez okres gwarancji.l) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji, przybycia i przystąpienia do usunięcia usterek przedstawiciela serwisu Wykonawcy w czasie max. po zgłoszeniu awarii 48 h od momentu wysłania zgłoszenia z zapewnieniem obsługi polskojęzycznej na wszystkich etapach procedury serwisowej, zarówno Wykonawcy jak również serwisu podwykonawców i dostawców poszczególnych urządzeń czy instalacji.m) Przekazanie niezbędnych danych i dokumentów odnoszących się do realizowanego w zakresie całego procesu inwestycyjnego w zakresie uzyskiwanych opinii, uzgodnień i decyzji zarówno dotyczących prawa budowanego jak i ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:• 30 000,00 (słownie; trzydzieści tysięcy złotych)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach.1) pieniądzu - przelewem, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 4;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 84831300090050829020000030 z dopiskiem:„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Długobór wraz zbudową sieci wodociągowej”4. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że: będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 700 000,00 zł (brutto),obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont stacji uzdatniania wody,oraz- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 700 000,00 zł (brutto),obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont instalacjiwodociągowej lub kanalizacyjnej.Roboty w/w mogą być zrealizowane w jednym zadaniu łącznie.b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona:a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlane,b. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych lub elektroenergetycznychc. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sanitarnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach