Przetargi.pl
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bukowiec- I etap.”

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bukowiec- I etap.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bukowiec – I etap.” WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ 44611500-1 Zbiorniki na wodę 45262210-6 Fundamentowanie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont SUW Bukowiec polega na wymianie dwóch zbiorników wyrównawczych wody uzdatnio-nej o pojemności V=75,00 m3 każdy. Wymagana konstrukcja każdego zbiornika: • wykonany z elementów ze stali węglowej, • pionowy, jednokomorowy, • wyposażony w filtr mechaniczny wody na napływie, wg. rozwiązania własnego producenta, • składający się z płaszcza w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, a od góry stożkowym dachem, • wyposażony w dwa włazy rewizyjne, • drabiny zewnętrzna i wewnętrzna ze stali ocynkowanej, • wewnętrzne orurowanie ze stali nierdzewnej, • wszystkie elementy zewnętrzne zbiornika malowane dwukrotnie farbą podkładową oraz lakierem asfaltowym, • zbiornik izolowany termicznie wełną mineralną zabezpieczoną płaszczem z powlekanej blachy trapezowej, o barwie z palety RAL 7004, • komin wentylacyjny na dachu zabezpieczony siatką nylonową, • wewnątrz zbiornik malowany farbą z atestem PZH na kontakt z wodą przeznaczoną do spożycia, • zbiornik dostarczany na plac budowy przez producenta jako produkt gotowy, w kilku elementach, posadowiony na fundamencie, spawany w jedną całość, sprawdzany na szczelność i następnie izolowany termicznie, Podstawowe dane techniczne zbiornika: • objętość zbiornika – 75 m3 • średnica nominalna walczaka – 4500 mm • średnica zewnętrzna z izolacją – 4740 mm • wysokość całkowita – 5800 mm • wysokość przelewu – 4600 mm • wysokość nalewu – 4700 mm • wysokość płaszcza – 4800 mm • masa z izolacją – ok. 6400 kg Średnice króćców: • nalew – DN150, • spust – DN150, • przelew – DN150, • ssanie – DN200, • sonda – 1 .”, Rozmieszczenie króćców zgodne z dokumentacją rysunkową. W ramach opracowania branży konstrukcyjno-budowlanej zaprojektowano fundament pod zbiornik retencyjny. Zbiornik wyposażony zostanie w układ kontroli położenia zwierciadła wody – przetwornik analo-gowy umieszczony na dnie zbiornika, mierzący ciśnienie hydrostatyczne słupa wody nad czujni-kiem. Dodatkowo cztery sondy konduktometryczne i czujnik otwarcia włazu – zgodnie z opraco-waniem branży elektrycznej. Dno zbiornika retencyjnego musi być posadowione na wysokości 0,2 m powyżej rzędnej posadzki w budynku . 3.3. Fundamenty pod zbiorniki Obecne zbiorniki stalowe posadowione są na dwóch niezależnych fundamentach żelbetowych. Fundamenty wykonane są w kształcie sześciokąta foremnego wpisanego w okrąg o średnicy średnicy 5,80 m, grubość 35 cm. Fundamenty wykonane są z betonu C16/20. Wierzchnie płaszczyzny fundamentów pokryte są izolacją bitumiczną. Miejscami izolacja uległa degradacji. Obecny stan fundamentów można uznać za dobry. Miejscami, szczególnie na powierzchniach niezabezpieczonych izolacją beton uległ korozji. Fundamenty nadają się do dalszego wykorzystania i można na nich posadowić nowe zbiorniki. Należy jednak wykonać podstawowe naprawy i zabezpieczenia pozwalające na dalsza bezpieczną i bezawaryjną eksploatację. W tym celu należy: − Po demontażu obecnych zbiorników usnąć stara powłokę bitumiczną. − Odkopać boki fundamentów. − Oczyścić odkryte powierzchnie. − Wykonać powierzchniowe naprawy dostępnymi na rynku zaprawami do cienko powłokowych napraw betonów np. firmy Sika, Henkel itp. Powierzchnie górna fundamentu powinna być tak ukształtowana aby zapewnić odpływ wód opadowych. − Pokryć powierzchnie poziomą i powierzchnie boczne płynnymi środkami izolacyjnymi nakładanymi np. pędzlem tworzącymi po wyschnięciu cienką, elastyczna powłokę izolacyjną np. szlam izolacyjny. − Obsypać boki fundamentów. Po wykonaniu powyższych prac można przystąpić do montażu nowych zbiorników. W obrębie dna, należy zbiorniki uszczelnić po obwodzie tak aby wody opadowe nie przedostawały się pod dno zbiorników. Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w załączonego do niniejszej SIWZ projektu bu-dowlanego. UWAGA: Wymiana zbiorników jest I-wszym etapem modernizacji stacji wodociągowej i wymaga wpięcia tymczasowo w istniejącą instalację SUW. Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia pracy SUW Bukowiec w zakresie dostarczania wody mieszkańcom gminy podczas prowadzonych prac remontowych. Eksploatacja stacji winna być prowadzona w trybie ciągłym pod nadzorem eksploatatora stacji - Zakładu Gospodarki Komu-nalnej w Bukowcu. Zobowiązuje się Wykonawcę robót do utrzymania parametrów jakościowych wody, zgodnie z wymaganiami i przepisami jakim powinna odpowiadać woda do celów konsumpcyjnych. Pozostałe prace zawarte w projekcie budowlanym stanowić będą odrębne postępowanie przetargo-we, które Zamawiający przeprowadzi w późniejszym okresie. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane są równoważne czyli spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przy zachowaniu tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia – dokumentacji projektowej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany doku-mentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i SST oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać kon-kretny produkt lub konkretnego wykonawcę, mają znaczenie jedynie takie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. 3.1. Roboty budowlane związane z realizacją termomodernizacji obiektów nie powodują zmian w obszarze funkcjonalności użytkowej budynków i uwzględniają rozwiązania o których mowa w art. 30 ust. 8 Pzp. 3.2. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wy-korzystania są własnością Wykonawcy dotyczy to również złomu pozyskanego w trakcie robót rozbiórkowych, w związku z powyższym należy uwzględnić wartość uzyskaną z ich sprzedaży w złożonej ofercie przetargowej. W przypadku materiałów szkodliwych przed odbiorem robót, Wykonawca złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające sposób utyli-zacji materiałów rozbiórkowych szkodliwych w związku z powyższym należy uwzględnić wartość wywozu i utylizacji w złożonej ofercie przetargowej. Wykonawca składając ofertę przetargową dokona kwalifikacji materiałów rozbiórkowych pod kątem możliwości ich ponownego wbudowania. 3.3. Określając w ofercie do przetargu koszty wykonania zamówienia, należy uwzględnić wartość pozyskanych materiałów rozbiórkowych. 3.4. Pozostałe materiały rozbiórkowe zakwalifikowane przez Wykonawcę jako nadające się do powtórnego wbudowania, a niewykorzystane w ramach realizacji zadania są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. Rozliczenie materiałów rozbiórkowych musi być protokolarne. 3.5. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem materiałów z demontażu pełnić będzie In-spektor Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611500-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00zł (słownie: Dziewięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiają-cego w banku BS Świecie - O/Bukowiec 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żąda-nie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty naj-korzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS wg załącznika nr 2 do SIWZ; Zamawiający wskazuje, iż kosztorys ma znaczenie jednie dla celów ustalenia wynagrodzenia za ewentualne zamówienia, które były niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania przetargu. 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną