Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Komorowie Wsi , gm. Michałowice ( etap I). Nr sprawy: ZP. 3402- 78/10

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Komorowie Wsi , gm. Michałowice ( etap I). Nr sprawy: ZP. 3402- 78/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Komorowie Wsi , Gm. Michałowice polegający na wymianie pomp celem uzyskania projektowanej wydajności Qhmax=195m3/h 2.Szczegółowy zakres robót określają: a) załączone przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej w skrócie SIWZ. b) dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 i 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10 i 11 do SIWZ 3. Oferta obejmuje wykonanie wszystkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w niniejszej SIWZ. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty ujęte w przedmiarze robot jak również koszty nie ujęte w przedmiarze i dokumentacji technicznej a niezbędne do realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całego zakresu robót bez względu na to w którym miejscu niniejszej dokumentacji (t.j. SIWZ i jej załącznikach) zostały przedstawione. W szczególności należy uwzględnić: - wszelkie koszty związane ze zużyciem wody i energii elektrycznej, zagospodarowaniem odpadów, - zabezpieczeniem budowy, - zabezpieczenie terenu robót - koszty zastępczej dostawy wody dla Odbiorców, - uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń (m.in. sanepid, UDT) i odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia i przekazania obiektów do użytkowania oraz pokrycie kosztów ich uzyskania. 4. Zakres robót modernizacyjnych SUW Komorów Wieś, Gm. Michałowice obejmuje między innymi: Wykonanie robót związanych z modernizacją SUW w zakresie budowlanym w tym: a) roboty rozbiórkowe, a w szczególności: - rozbiórka zastanej pompowni II stopnia i płucznej; - rozbiórka zastanych przewodów wody uzdatnionej, częściowo płucznej i celów technicznych SUW; - rozbiórka zastanych barier i schodów oraz cokolika - związanych z pomieszczeniem pompowni II stopnia i płucznej ; - demontaż kabli ee niskiego napięcia; b) roboty w zakresie technologicznym: - instalacja pompowania wody uzdatnionej; - instalacja pompowania płucznego wody; - instalacja nawiązania wody do celów technicznych SUW; - dezynfekcja urządzeń i rurociągów przed włączeniem do eksploatacji; c) roboty elektryczne: - zasilenie pomp pompowni II stopnia; - zasilenie pomp pompowni płucnej; - zasilenie czujnika wodomierza elektomagnetycznego; - zasilenie czujnika ciśnienia pompowni II stopnia; - instalacja powiadamiania o zalaniu posadzki; d) roboty budowlane - bariery i schody związane z pomieszczeniem pompowni II stopnia i płucznej; - wypełnienie kanału technologicznego w części zbędnej; e) wykonanie badań jakości wody f) wykonanie inwentaryzacji urządzeń i armatury z demontażu na SUW 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 z 2004r, poz. 881 z późn. zmianami). 7. Wykonawca musi posiadać aktualne badania lekarskie wymagane przez SANEPID oraz Zamawiającego. 8. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszelkie roboty i czynności z nimi związane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie instalacji wodociągowej oraz jak najmniejszą uciążliwość dla odbiorów wody, a wyłączenia dopływu wody z SUW do sieci będą dokonywane każdorazowo w uzgodnieniu z Zamawiającym na czas niezbędny do wykonywania przełączeń lub niezbędnych robót instalacyjnych i mogą odbywać się wyłącznie w godzinach nocnych od godz. 23.00 do godz. 5.00. W trakcie wyłączeń dopływu wody z SUW Zamawiający zapewni odbiorcom dostawę zastępczą wody, której kosztami obciążany będzie Wykonawca 9. Wszelkie prace Wykonawca będzie prowadził pod ścisłym nadzorem Eksploatatora sieci i Zamawiającego. 10. Warunki korzystania z mediów i zaplecza budowy Wykonawca uzgodni z Eksploatatorem i poniesie wymagane koszty. Uwaga: Wszystkie urządzenia i armatura pochodzące z demontażu stanowią własność Zamawiającego i zostaną przez Wykonawcę skatalogowane oraz złożone w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu znajdującym się na terenie SUW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,- zł. /słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach