Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kamesznicy - nadbudowa istniejącego zbiornika stacji uzdatniania wody i pompowni wody z infrastrukturą technologiczną wraz ze zmianą konstrukcji dachu i budową budynku koagulacji, z osadnikiem, oraz budową dwóch zbiorników wody surowej

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34360 Milówka, ul. Jana Kazimierza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 637 190 , fax. 338 637 600
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123
    34360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 338 637 190, fax. 338 637 600
    REGON: 54902200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kamesznicy - nadbudowa istniejącego zbiornika stacji uzdatniania wody i pompowni wody z infrastrukturą technologiczną wraz ze zmianą konstrukcji dachu i budową budynku koagulacji, z osadnikiem, oraz budową dwóch zbiorników wody surowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych projektem pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kamesznicy - nadbudowa istniejącego zbiornika stacji uzdatniania wody i pompowni wody z infrastrukturą technologiczną wraz ze zmianą konstrukcji dachu i budową budynku koagulacji, z osadnikiem, oraz budową dwóch zbiorników wody surowej. Inwestycja prowadzona będzie w miejscowości Kamesznica na dz. ewid, nr 14011/88, 14011/171 i 14011/121. Zakres robót : 1.nadbudowa istniejącego zbiornika stacji uzdatniania wody i pompowni wody z infrastrukturą technologiczną wraz ze zmianą konstrukcji dachu. W ramach inwestycji należy wykonać w budynku stacji uzdatniania wody nadbudowę i wymianę konstrukcji dachu z istniejącego stropodachu na dach dwuspadowy jętkowy o nachyleniu 20 stopni. Istniejący budynek ma kształt prostokąta, jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, murowany, pokryty stropodachem o nachyleniu 3 stopnie. Zakres robót obejmuje wymianę konstrukcji dachu wraz z przebudową. Wentylacja pomieszczeń poprzez kominki wentylacyjne oraz poprzez wywietrzniki i klapę rewizyjną. W ramach projektu przeprowadzone zostaną następujące prace : roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty izolacyjne i naprawcze, ściany zewnętrzne, stolarka i elementy inne, wykończenie ścian wewnętrznych, sufitów, posadzki, wykonanie elewacji, wykonanie dachu ( pozycje przedmiaru robót: 1-72) W ramach infrastruktury technologicznej zostaną wykonane następujące prace: demontaż filtrów pośpiesznych, rurociągów oraz urządzeń dozujących, technologia stacji uzdatniania wody oraz dostawa i montaż nowych filtrów pospiesznych i lampy UV (pozycje przedmiaru robót 265-273 oraz 315-316) 2.budowa budynku koagulacji z osadnikiem oraz budowa dwóch zbiorników wody surowej na działkach nr. 14011/88, 14011/171 i 14011/121 w Kamesznicy. W ramach projektu przeprowadzone zostaną następujące prace : – budowa budynku koagulacji : roboty ziemne, fundamenty, izolacje fundamentów, podłoga na gruncie, ściany, elementy konstrukcji, zbrojenie, stolarka okienna i drzwiowa, roboty wykończeniowe ścian i stropów i inne, elewacja, dach. (pozycje przedmiaru robót 73-153). – zbiorniki wody surowej : roboty ziemne, fundamenty, izolacje fundamentów, dostawa i montaż 2 szt zbiorników wody surowej (pozycje przedmiaru robót 154 – 168). instalacja wodna, wyposażenie i instalacje technologiczne, sieć wodociągowa i kanalizacyjna – drenaż i kanalizacja zewnętrzna (pozycje przedmiaru robót 238-264). 3.Pozostałe elementy opisane w przedmiarze robót, dokumentacjach projektowych oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych dotyczą: zagospodarowania terenu, remontu i wykonania nowego ogrodzenia, instalacji elektrycznej, instalacji oświetlenia, wykonania rozdzielni RG, instalacji odgromowej, pomiarów, przebudowy sieci telekomunikacyjnej własności Orange Polska S.A., wykonania całości automatyki oraz zasuw żeliwnych kołnierzowych (pozycje przedmiaru robót 169-237, 274-314 oraz 317). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, branżowych projektach wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST) oraz przedmiarze robót, które zostały umieszczone w załącznikach i stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający informuje, że w ramach zawartego porozumienia ze Związkiem Międzygminnym ds. Ekologii w Żywcu przysługują mu autorskie prawa majątkowe do w/w opracowań. Roboty realizowane będą na podstawie : - dokumentacji projektowej, - projektach wykonawczych branżowych, - szczegółowych specyfikacji technicznych, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: 1. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych oraz technicznych danego wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji technicznej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ na warunkach określonych w ustawie. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się – w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w SIWZ wraz z jej załącznikami, w tym: w dokumentacji projektowej (Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, rysunkach, itd.). 4. W SIWZ wraz z jej załącznikami, mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ew. nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane, jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, które łącznie stanowią opis przedmiotu zamówienia. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 7. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 8. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9. Użyte materiały musza posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 10. Roboty zanikowe podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 11. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularz ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za ten okres przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. 12.Obowiązki Wykonawcy: 1) zorganizowania i rozbiórki zaplecza budowy (w tym również elementów tymczasowych urządzenia placu budowy dla potrzeb Wykonawcy); 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu przed dostępem osób nieupoważnionych; 3)zabezpieczenia elementów zagospodarowania terenu, materiałów, istniejących i realizowanych instalacji i urządzeń przed uszkodzeniem w trakcie robót; 4) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do dostawców i podwykonawców ; 5) pokrycia kosztów wszystkich mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (woda, energia elektryczna) w tym kosztów mediów dla potrzeb rozruchu; 6) pokrycia wszelkich wymaganych gwarancji i ubezpieczeń; 7) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem przez osoby posiadające ważne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów; 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia; 9) opracowania planu BIOZ i dostarczenia oświadczenia o przyjęciu obowiązków Kierownika Budowy; 10) wykonania projektu instalacji tymczasowej stacji uzdatniania wody i zatwierdzenie go przez Zamawiającego, inspektora nadzoru i właściwego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego, 11)opracowania szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji stanowiącego załącznik do umowy i uzgodnienia go z Zamawiającym, oraz do sukcesywnego dokonywania jego uaktualnienia; 12) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę; 13)uzgadniania wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy zmian materiałowych, standardu wykonania oraz zmian projektowych z inspektorem nadzoru i Zamawiającym; 14)wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie BHP i PPOŻ oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież; 15) terminowego wykonania robót zgodnie ze szczegółowym Harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji inwestycji; 16) wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ciągłości pracy stacji uzdatniania wody; dopuszczalne są jedynie kilkugodzinne zatrzymania pracy SUW w godzinach nocnych, każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym; 17) prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót lub zapewnienia ciągłości dostaw wody dla odbiorców, 18)przeprowadzenia rozruchu technologicznego (częściowego i końcowego) przy udziale Zamawiającego i podanie do sieci wody o jakości odpowiadającej Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 4 września 2000 r. (Dz. U. nr 82 poz.937); 19) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, w tym poniesienia kosztów wywozu gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych oraz wszelkich nieczystości powstałych w trakcie i po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia; 20) opracowania dokumentacji powykonawczej wielobranżowej w 3 egz. „papierowych” oraz w wersji CD; 21) uzyskania wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu; 22) wykonania Szczegółowej Instrukcji Obsługi SUW wraz ze schematem technologicznym obiektu; 23) przeprowadzenia szkoleń eksploatacyjnych personelu Zamawiającego. 13. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 5. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy) wskazać w ofercie (Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Brak powyższych informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 7. Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 8. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, na zasadach określonych w art. 91a – 91e ustawy. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy w przypadkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 56 000 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, dokument ten musi jednoznacznie określać zakres odpowiedzialności gwaranta, który musi pokrywać się z wszystkimi przypadkami działań i zaniechań wykonawcy określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium. Dokument ten powinien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że ten pomiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem – Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 4. Oferta niezabezpieczona wadium, zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 3.2 Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3.3 Pisemne zobowiązanie potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty(załączyć jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.4 Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 3.5 Kopia dowodu wniesienia wadium, 3.6 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. Uwaga: Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego, kosztorys ofertowy nie będzie podlegać ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny do rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót lub na wypadek sytuacji przerwania realizacji zamówienia w celu obliczenia wynagrodzenia części przedmiotu zamówienia. 3.7 Oświadczenie w zakresie RODO. 3.8 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ 3.9. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informację o podwykonawcach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (w części* Uwaga: zastosować tylko wtedy, gdy w formularzu ofertowym wskazano podwykonawców) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach